- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fotók, videók mobillal
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG G6 - hozza a kötelezőt
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én például a sugárkövetést igen, mert azt például támogatja a PlayStation 5, és nagyságrendekkel jobb környezettel, mint amit most a Microsoft kínál az XSS/XSX-hez. Nézd meg az új pókembert. Tudod, hogy miért tudták elérni 4K-ban azt visszaverődési minőséget? Mert a konzol lehetőséged ad arra, hogy a sugár kilövése után, menet közben megváltozhasson az objektumok LOD szintje a sugár távolságának függvényében. Az XSS/XSX DirectX 12 rendszere fix LOD szintet enged csak, ami a sugár kilövése után módosíthatatlan. Ha más LOD szintre kell átállni, akkor új sugarakat kell kilőni. Ez az oka annak, hogy a PlayStation 5 az új pókember játékban olyan nagyon gyorsan meg tudja csinálni 4K-ban azt a rendkívül megterhelő sugárkövetéses effektet. Ha ezt a lehetőséget nem tartalmazná az API, akkor az az effekt jó, ha 10 fps mellett futna, nem pedig 30-cal, ahogy azt most teszi. Szóval lehet "no DX12 Ray Tracing", meg "no real time RT" szövegeket puffogtatni, de a rögvalóság jelenleg az, hogy a Sony saját megvalósítása nagyságrendekkel a Microsoft aktuális rendszere előtt jár. Később még felzárkózhat a Microsoft, vagy esetleg elkérhetik az AMD-nek a Radeon Rays 4.0-ját, az képes arra, amire a PS5.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
addikt
Dolby Vision és Atmos csak a játékoknál nincs vagy a Blu-ray lemez, illetve egyéb médialejátszásnál sem érhető el?
(#206) Balika911
VRR és ALLM a HDMI 2.1 része és feltétele, úgyhogy szerintem határidőt kaptak csak a megoldásra és menni fognak ezek is, különben átnevezhetik 2.0-ra a portot.[ Szerkesztve ]
-
Kansas
addikt
Ja, szépen össze van foglalva, csak jó része hazugság, a másik jó része lovaglás brandingen.
Kiemelem a jogos pontokat, hogy érezd:
PS5 - no VRR - no 1440p support - no quick resume - no PS5 games on external storage - slower load times - weaker (3 TF difference) - no auto HDR - Vision - no Dolby Atmos - no DX12 Ray Tracing - no real time RT - 2 hours controller battery - games at $70 - 667gb storageAmi jogos kritika, hogy van egy pár feature ami ugyan benne lesz a konzolban, de nem launch-kor, ilyen a VRR, a 8K és a storage bővíthetőség.
Quick resume van. Egyszerre egy game-re. Igazából sokkal hamarabb volt, mint Xbox-on. Az más kérdés, hogy bár kényelmes, de tényleg annyira rohadt fontos, hogy több game közt lehessen így ugrálni?
no auto-HDR: hazugság , ilyen feature van/lesz: hogy pont úgy-e ahogy Xbox-on azt nem tudom, de van/lesz.
no Dolby: valóban, van helyette Tempest 3D, ami nem korlátoz a Dolby-licenszes termékek használatára, és az se kizárt hogy többet tud, mint a Dolby...
no DX12 Ray Tracing: nincs hát. Meglepődtél? A DX az egy Microsoft-brand API, amin nem Windows fut, azon nincs DirectX - de ne aggódj, az összes DX feature-nek van párja PS-en
no real time RT: ez nettó hazugság, hogy mást ne mondjak kapásból az új Pókemberben is van.
2 hours controller battery: bullshit. annyit fog tudni, mint a DualShock
games at $70: bullshit is meg nem is. A játékok árai valóban feljebb mentek, de ahány játék, annyi ár, nem mind $70, van ami olcsóbb, van, ami drágább, de aki azt hiszi, nem lesznek Xbox-ra is ennyiért vagy többért játékok, az durva meglepetésben fog részesülni
667gb storage: ja, ennyi van beépítve, amit a játékok tudnak használni(fölötte/alatta, 825GB-ig a rendszer van)... összehasonlításul a Series X-ben ez az érték 802 GB - több, de nem egetrengetően sokkal, talán 2 játék ha elfér a különbségen, Series S-en meg 364 GB
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Metal topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Mini-ITX
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Dell Latitude 3310, 13,3" HD Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11
- GameBoy Advanced SP (AGS-001) + Final Fantasy V és némi ajándék.
- Samsung Galaxy TAB A8 /// Szinte ÚJ // Számla + GARANCIA
- Acer játékra is,15,6", FullHD,6.gen.core i7,GT940 4!!/6GB VGA,8GB Ram,SSD+HDD,jó akku
- Dell Latitude E7470 - i7 6600U / 8-16GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest