- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iOS alkalmazások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mura
csendes tag
Bizony, sőt. Nem is kell vadmalac módjára menni ahhoz, hogy a pusztán városi közlekedésben a DPF eltömődjön és beadja a kulcsot (vagy pedig annyira megteljen, hogy egy azt követő autópályázásnál, szerencsétlenül megtervezett DPF esetén, komoly gondokat okozzon - lásd pl https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/07/21/a_bmw_kiirta_hogy_engine_failure_es_mar_langolt_is/ )
Overclocking és vízhűtés csak volt - most már csak a család és stock cooler :)))
-
brumi1024
veterán
Feladom. Látom nem sikerült értelmezni sem az ő hsz-ét, sem azt, amiről az egész vita szól, csak kontextusfüggetlenül próbálsz kiragadott tőmondatokba belekötni.
1 -> nem látom a manuális váltót abban a hsz-ben. Váltani automatát is tudsz, kuplungja annak is van.
2 -> az a videó megvan amikor egy Porschen kipróbálták egymás után 100x az automata launch controlját? Na ezt egy Teslán nem fogod tudni megcsinálni
3, 4 -> olvass vissza.(#128) gyurica úr: Publikus töltők, munkahely, pláza mélygarázs, bérelt/vett garázs, ha ezek nem megfelelők akkor sehogy. De az, hogy nem prémium kompakt villanyautók 11 milliónál indulnak állami támogatással még kicsit feleslegessé teszi a kérdést, hisz ez nem népautó, hanem valamilyen szinten luxus.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Akkor mégis érthetően írtam le, hogy miről van szó. Megnyugodtam, hogy nem én vagyok a hülye.
(#154) Krisztián: Mindig vannak idióták, akik egy motoros elindulásra azt hiszik, hogy versenyezni akarsz.
Pedig nem, motorral csak így indul el az ember, az elektromos autó ugyanez pepitában. -
bambano
titán
50 kilométer hatótávhoz a poszt szerint 7-9 KWh energia kell.
fejben saccolva: 230 voltról 40 amperrel veszteségmentes töltést számolva 1 óra alatt tölti fel a szuperkapacitást.
akkor egy perces töltéshez ennek a hatvanszorosa kell, az 2400 amper. egy másodperces töltéshez megint a 60x-osa kell, vagyis 144 ezer amper. másodperceket írtál, ezért legyen 5, akkor nagyságrendileg 30 KA-rel kell tölteni a szuperkapacitást, hogy pár másodperc alatt belemenjen 50 kilométerre elegendő energia.30 kiloamperrel bármit meg lehet olvasztani, ami manapság az úton gurul, és ezen az sem változtat jelentősen, ha nem 230 volton töltöd, hanem nagyobbon.
szerintem még a víziók esetén is tartózkodjunk az ekkora marhaságoktól.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
elképzeltem az általad kitalált megoldást. lássuk.
"döngetek" 32-vel a hungárián a 3. sávban, mert kifogyóban van a szuperkapacitás. jön egy lámpa, megállok, kiugrom a kocsiból, kiszaladok az út szélén elhelyezett oszlophoz, lecsippantom a kártyámat, hogy az útban levő töltő tudja, hogy nekem kell kiszámlázni. Majd észreveszem, hogy a 10 csatornás töltés nem működik, mert rosszul álltam be, megbeszélem a mögöttem álldogáló sóderes kamaz vezetőjével, hogy tolasson már hátra, mert 5 centivel odébb kell állnom. oké működik már a töltés, ott dekkolok 4 percet, ami 360 másodperc, a 90 másodperces ciklusidőre hangolt lámpáknál ez pont négy kör. ennyi idő alatt kapok 40-50 kilométerre elegendő naftát.
és közben anyám nem csuklik, a sóderes kamaz vezetőjével emelt szintű irodalmi eszmecseréket folytatunk a depresszió megjelenéséről a nagy orosz klasszikusok, kiemelten Tolsztoj műveiben, és a feltorlódott kocsisor vége se lóg a dunába 3 kerülettel alrébb...
mindezt ráadásul úgy, hogyha elém tolakodik valaki a sorban, akkor lehet, hogy én már nem tudok olyan helyen megállni, ahol van az útban töltés, úgyhogy nem Coulombot kapok, hanem lovat, részletre.
tehát komolyra fordítva a szót:
- egy szálon harmincezer amperrel kellene tölteni ahhoz, hogy 5 másodperc alatt belemenjen az 50 kilométerre elég elektron.
- ezt lehet valamilyen szinten csökkenteni, ezen nem is vitatkoztam, csak azt kellene megérteni, hogy ahhoz, hogy olyan szintre csökkentsd a szükséges áramerősséget, ami már elfogadható, olyan szintű párhuzamosításra lenne szükség, amit nem tudsz megoldani. nem 10-esre, hanem alsó hangon 100-asra vagy többre. hogy néz ki egy autó hely a lámpa előtt, ami alatt 100-150 pár 200 amperre tervezett érintkező van, ami sose koszos, sose taposta le a kra3, stb? (megnéztem, egy átlagos ívhegesztő 100 amperrel hegeszt, egy jobb meg 160-nal. tehát ha nem akarod, hogy az autód lendületből odahegedjen a töltő elektródáihoz, akkor sokkal több, mint 200 threadben töltöd).ha magadtól még nem jöttél volna rá, akkor elmondom neked: ha egy töltő helyen, ahol a 30 ezer amperről lecsökkentették 400 voltos töltéssel és 10 párhuzamos threaddel az áramot 2000 amperre, átzúg egy motoros, az pont úgy fog kinézni, mint amikor a terminátorban sok villámlás közepette megjön a gömb, majd kipereg belőle a főszereplő. és nem mindenkinél lesz gitár [link], mint az ifjú einsteinnél [link], hogy lecsökkentse a túltöltést. szóval átmegy a zebrán egy anyuka egy fémes babakocsival, a kölökből rögtön addams family lesz.
ezt fokozza, hogy hány töltőhelyet alakítasz ki egy lámpánál? és mi a bánatos francot kezdesz a zöldhullámmal? mert most, ha ügyes vagy, a fradi pályánál elkapod a ritmust, és szerencsés esetben csak az árpád hídnál állsz meg, addig csak húzod a szikrát minden töltőpontnál, ami fölött 80-nal eltoltad a verdát, mert nem lehetsz lassabb, mint a mögötted jövő 60 tonnás, agresszív vezetővel felszerelt kamion.
szóval ez az ötlet első látásra is veretes ökörség volt, és második látásra is az maradt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
.DLL
veterán
"Mondjuk minden villanyoszlopra és parkolók köré. Meg lehetne csinálni de az emberek nem fognak órákig tankolni."
Éjjel, éjjel, éjjel!
Ha éjjel feltöltődik és teli akkuval indulsz, akkor általában elég lesz a következő este csatlakoztatni.
Nagy utazás az más, oda villámtöltők kellenek, de a válaszom annak szólt aki a garázs nélküli, utcai, társasházi parkolást kérdezte.
A jelen az sajnos még nagyon nem kedvez nekik, mertbgarázs hiányában éjjel nem tudnak tölteni.(#167) dr.Mura: a nála újabb fejlesztésű Leaf II..."
Elvileg a II. hajtáslánca megegyezik az 1-ével, csakbaz akku nagyobb áramot tud leadni, így hozzá igazították az elektronikát, hogy nagyobb teljesítményt tudjon. Van bennünk chiptuning-potenciál... (kérdés, mennyi és milyen áron)(P.H.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Honda topik
- Autós topik
- Opel topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Crypto Trade
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest