Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • myckie2

    őstag

    válasz Yany #1 üzenetére

    A valóságban csökkent az értékük? Mert nem úgy vettem észre.

  • enté

    csendes tag

    válasz Yany #1 üzenetére

    Én mi van azokkal az emberekkel akiknek az élettartama a gázolaj (és más üzemanyagok) égéstermékei miatt csökkent? Mert ha ezzel végigfutna egy sikeres per, akkor az összes gyártó végleg lehúzhatná a rolót.

  • KisDre

    senior tag

    válasz Yany #1 üzenetére

    Ez így elég absztrakt és nehezen megfogható. Egy Golf II-nek vagy egy Bogárnak csökkent az értéke ettől? Aligha hiszem. Az új autóknál ez fent állhat persze, csak hogy ezzel meg eleve mit kezdesz? Az autós piacnál úgy is amennyire laikusként én látom, inkább a márkát meg az extrákat fizeted meg. (szerk.: Legalább is manapság)

    [ Szerkesztve ]

    KisDre.artstation.com

  • hallador

    addikt

    válasz Yany #1 üzenetére

    Igen annyira veszítenek az árukból a VW dieselek, hogy hegyekben viszik be az országban a dieset VW-ket, és Skodákat, a másik mutatója, hogy bármelyik modern gyártó folyamatosan fejleszti a diesel gépeket. Kezdve a Peuget-ól, a Mercedesig.
    Akkor ugye minden gyártó hiteltelen neked, mert a Renault, Mercedes, BMW, de még a Lexus-ról is kiderült, Ne legyünk tipikus képmutató, házmester emberek, amit amúgy nagy szokás otthon.
    Csak abból nem lett balhé. Tudod, ez olyan, hogy ez egyik politikus elmondja, hogy "loptunk" azért a amelyik nem mondja ugyanúgy lop, csak arról el sem tudod képzelni nem? Ahha...

    (#2) VANESSZA1

    A nemzetközi helyzet egyre fokozódik. Vigyázz mást se vegyél, mert azok nem mondták, akkor nincs is... Fújj, te csak biciklivel járj. Ne legyél már ennyire naiv, mert már nekem fáj...

    (#14) DjFlanker

    Ez nem innen indul, hanem onnan, hogy elsősorban az USA autóipar világpiaci szerepe eltörpült az elmúlt időben. Ez Európában a Volkswagennek köszönhető. A Ford van még Európában gyakorlatilag bármilyen USA autóipari cég jelentősége 0. A Kínai piacon való jelentősége is komolyan csökken, ami ma a föld legnagyobb autópiaca. A Tesla viszont Kínában nagyon is ott van.
    Szóval, ha nem klasszikus Magyarország a föld csakrája felfogást félreteszed, akkor az USA autóipar nagyon visszaesett.
    Persze, hogy benne van a kezük. Naiv aki nem ezt hiszi.

    A másik, hogy az USA fogyasztóvédelem ekkora esetekben csak akkor képes működni, ha egy kád pénzt szánnak rá, hogy pereljenek, mert a gyakorlati fogyasztóvédelem, ott sem annyira létezik, hanem abban rejlik, hogy a cégek félnek a perektől.
    Cserében nem létezik az egy évnél több garancia, de a 3 - 6 hónap az általános pontosan a fentebb leírt dolgok miatt.

    Ott nem fogsz 10 éves autó garanciával találkozni, mint pl a egy Suzuki (motor váltó turbó, hybrid rendszer) esetében.

    Abban egyetértünk, hogy a fogyasztóvédelemben előrébb járnak.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák