Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tihibaby

    senior tag

    válasz Titi76 #904 üzenetére

    Felvették a panaszomat a Vodánál,15 napon belül megkapom a választ.
    Ha negatív,Fogyasztóvédelemhez,és a GVH-hoz fordulok,mert ezen kívül más topikokban is "elsírtam" bánatom,és meglepően sokan jelezték vissza,hogy ugyanígy jártak.
    Még meglepőbb számomra,hogy ez teljesen szolgáltató független.
    Tehát úgy a Magenta,a Kék,vagy a Piros is így kezeli a dolgokat.
    Szerintem pont itt lenne az ideje az orrukra koppintani.
    Nem akarok én itt valami elbaxxott Robin Hood lenni,félreértés ne essék,de ha minden olyan emberke aki rajtam kívül így járt,vagy hasonlóképpen,hála a hiányos felvilágosításnak,ill.az "apróbetűs" szerződéseknek,éppen itt lenne az ideje,csak egy telefont,vagy e-mail-t megejtenie az illetékes szerveknek!
    :K

Új hozzászólás Aktív témák