- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
twollah1976
őstag
Lehetsz ostehetseg es 30 ora alatt (ami pontosabban 30 x 45 perc, mert oktatasi orarol van szo) megtanulsz vezetni.
Vagy az oktato azt mondja, hogy tudsz vezetni es vagy atmesz a forgalmi vizsgan vagy megrantanak.
Vagy lelkiismeretes az oktato es addig nem enged vizsgazni amig ugy nem erzni, hogy vizsgakepes a tanulo.Szerintem az utobbi a legjobb megoldas, hogy nem kamikazekat szabaditanak az utakra.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Atomgeszi
veterán
13 éve vizsgáztam kismotorból, ott úgy érzem, hogy eleget lettünk okítva, aztán motoroztam 3 évet, elértem a kort, mentem egyből autós jogsit csinálni.. Na, kb. 5x vezettem bent Pécsen(azt is persze tömött autóval, váltásban nyomtuk, közben hátul ültünk), erre azt mondta, hogy jó, akkor jövőhéten vizsgázol.
Mivel elsőre sikerült minden, így nem puffogtam, hogy kifizettem a 30 órát( ha jól emlékszem még 1-2 plusz órát is beírt - hogy lássa a vizsgabiztos, hogy pluszban is akartam menni) és vezettem talán a negyedét. Más kérdés, hogy nekem csak az autón kellett megtanulni a fokozatokat, a 3 évnyi(kb 30 ezer km) robogózás akkora rutint adott a közlekedés felismeréséhez, hogy már első városi alkalommal lebaszott az oktató, hogy városban nem megyünk 60-al, nem colin mcrae rally ez.Persze ott is sokszor felhúztam magam, mikor az oktató már a tényleg 20 órát vezetett embert sem nyüstöli ,hogy ne féljen 30-nál többel menni, közúton 60 -70 bazeg. Körforgalom előtt úgy kb 600 méterrel már elkezdett lassítani 60-ról 50-re(főúton!) [link]
Mondjuk itt alapból mindenki 60-al megy. Évek óta megy már, hogy megcsinálják 2 sávosra a hülyék miatt, persze még mindig csak tervezet.
Kb annyit megyek itt Mohácstól az autópálya felhajtóig, mint időt pályán Pécsig...Azokról a gyalogos/biciklisekről nem is beszélve, akik nem tudják, hogy hol van elsőbbségük és hol nincs. És azoknak az autósoknak is járna a faszkorbács, akik rászoktatják a gyalogosokat bicikliseket, hogy átengedik őket ott, ahol nincs is elsőbbségük:
[link] Itt rendszerint az összes hülye autós megáll, és elengedi a biciklist, gyalogost. Na ezt már annyira megszokták, hogy nagyjából körülnézés nélkül tekernek át az úton. Persze itt mögénk nézve a város felé, folytatódik a bicikli út párhuzamosan [link] Itt pedig jobbra kanyarodásnál sosem adják meg kb az elsőbbséget az autósok.
Nem értem mi van a fejekben, de borzalom.Slusszpoén: [link] Itt meg rendszeresen nem adják meg az elsőbbséget az autósok a bicikliseknek, csak simán kicsapódnak a kereszteződés közepébe.
Ja, itt jöttem múltkor autóval, balra indexelek, szépen megállok, hogy megnézzem jobbról balról jön-e biciklis/gyalogos, erre a mögöttem jövő majom BEÁLL MELLÉM BALRÓL!!! és jobbra indexel, ki is integettem neki, hogy te mi a faszt csinálsz?Elképesztő.