- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeorgeV
aktív tag
Nem tudunk mást tenni, jelenleg az LTS verziót kell használni, mert az újabb tele van még hibával. Ráadásul kiszedték az újból például a GUI Layert, a Substance Designert, meg az Elipsoid Particle Emittert, hát írja át a fene az új verzióért ezeket a dolgokat.
Nekem a support még egyszer sem tudott segíteni, pedig PRO előfizető vagyok már évek óta. Például az árnyékokat Diffuse shader esetén hibásan jeleníti meg a terrain, ezzel sem tudtak a mai napig mit kezdeni.
Ezeket a nested prefab, adressable asset dolgokat egyelőre nem tudom elképzelni, hogy mire lehetne használni, és a sok újdonságnak hirdetett dolgokból, például az a shader-es valami, szinte semit nem használok.
Unity 5-től kezdve sajnos elment konzol irányba a Unity, a mobil fejlesztés mostoha lett, és nagyot romlott a teljesítmény is. Erre kitalálták a Scriptable Render Pipeline-t, amelyre van már gyári mobil verzió. Hát először is teljesen át kellene hozzá írni a programot, mert a régi shaderek nem működnek alatta, ráadásul a teljesítménye is gyalázatos. Háromszor gyorsabb shadereket írtam a normál Render Pipeline-re, mint a gyári Mobile Render Pipeline.
Hogy minek kellett a szuper gyors Unity 4.7-nél használt shadereket az újban a lassú PBS shaderekre cserélni?
Ja, persze GI (global Illumination), stb. Na ez az első, amit mobilon kikapcsolsz, ha játszható framerate-et akarsz elérni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5