- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GeorgeV
aktív tag
Nem tudunk mást tenni, jelenleg az LTS verziót kell használni, mert az újabb tele van még hibával. Ráadásul kiszedték az újból például a GUI Layert, a Substance Designert, meg az Elipsoid Particle Emittert, hát írja át a fene az új verzióért ezeket a dolgokat.
Nekem a support még egyszer sem tudott segíteni, pedig PRO előfizető vagyok már évek óta. Például az árnyékokat Diffuse shader esetén hibásan jeleníti meg a terrain, ezzel sem tudtak a mai napig mit kezdeni.
Ezeket a nested prefab, adressable asset dolgokat egyelőre nem tudom elképzelni, hogy mire lehetne használni, és a sok újdonságnak hirdetett dolgokból, például az a shader-es valami, szinte semit nem használok.
Unity 5-től kezdve sajnos elment konzol irányba a Unity, a mobil fejlesztés mostoha lett, és nagyot romlott a teljesítmény is. Erre kitalálták a Scriptable Render Pipeline-t, amelyre van már gyári mobil verzió. Hát először is teljesen át kellene hozzá írni a programot, mert a régi shaderek nem működnek alatta, ráadásul a teljesítménye is gyalázatos. Háromszor gyorsabb shadereket írtam a normál Render Pipeline-re, mint a gyári Mobile Render Pipeline.
Hogy minek kellett a szuper gyors Unity 4.7-nél használt shadereket az újban a lassú PBS shaderekre cserélni?
Ja, persze GI (global Illumination), stb. Na ez az első, amit mobilon kikapcsolsz, ha játszható framerate-et akarsz elérni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 24
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Linux - haladóknak
- Melyik tápegységet vegyem?
- BestBuy ruhás topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...