- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
copass
veterán
válasz GeryFlash #13 üzenetére
főleg cad alkalmazásokra, 3dsmax, autocad, archicad,stbstb, mivel ezek mocskos sok vonallal dolgoznak, erre van optimalizálva, minéltöbbetminélgyorsabban.
direkt az alkalmazásokhoz vannak hangolva a driverek,profilokkal mint a geforce-nál csak itt nem játékok vannak."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
copass
veterán
nos, azt kell tudni hogy minél több mag van, annál jobban szétoszlik a teljesítmény.
többmagos rendernél hasznos, ott agyonver mindenkit, viszont alkalmazás szinten, ha nem elég magas a magonkénti órajel akkor eléggé zavaró tud lenni, ingadozik folyamatosan a teljesítmény, ahogy eloszlik a magok között.
én inkább egy erős 4magost vennék,mint egy gyengébb 8magost."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"