- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vmarci21
tag
Egy a rendszer publikus megjelenése előtti, MÁV-os PowerPoint bemutatót találtam egyszer az interneten a rendszer működéséről, az azt írta, hogy a JÉ által generált vonalkódban benne van minden olyan adat, ami lehetővé teszi a jegy offline ellenőrzését, az online ellenőrzés inkább már a statisztikai rendszer kimutatásai miatt van, illetve ellenőrzéshez annyiban tartozik, hogy kikeresi, hogy esetleg másik vonaton, másik kalauznál nem használtad-e már el a jegyet (hiszen a @-os jegyek kivételével azok nem vonathoz kötöttek, a megadott időintervallumban és útvonalon bármely járaton használható (kivétel jegy helyjegy része, az szintén vonathoz kötött).
Úgy hogy a rendszer alap felépítése / logikája sokkal jobbnak tűnik, mint a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-nek a Közlekedési mobiljegyes rendszere, ami még elméletben, specifikáció szerint sem működik offline, és még egy tól-ig útvonaltervezős jegyvásárlást sem terveztek bele. Hogy nem sikerült a MÁV-nak jól leprogramoznia a saját rendszerét, az már egy másik kérdés... Szerencsére nem azt írtam, hogy programozói tudást vegyék át a MÁV-tól, hanem a rendszertervezést, így fenntartom amit írtam, hogy a MÁV rendszere specifikáció szintjén sokkal átgondoltabb, és legalább 1 nagyságrenddel több funkciót tartalmaz (útvonaltervezés, utasok és kedvezmények támogatása, vonathoz kötött kedvezmények, helyfoglaló rendszer, statisztikai modul, stb.). Már csak UX-est kell keresniük, aki megtervezi rendesen a felhasználói felületeket is, és egy jó programozó csapatot, akik leprogramozzák idegesítő bugok nélkül a rendszert..
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<