- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Fotók, videók mobillal
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Digitális detox a Nokiától
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Goose-T
veterán
válasz t72killer #11 üzenetére
Mark A. Forkner a tesztcsapat vezetője volt, így ő felelt az FAA, a szövetségi légifelügyelettel való kapcsolattartásért, ő tájékoztatta a repülőgépek, így a 737 Max műszaki paramétereiről a felügyelet értékelő csoportját (FAA AEG), akik a szakvélemény alapján határozták meg, hogy az új típus biztonságos üzemeltetéséhez a pilótáknak milyen minőségű és mennyi továbbképzésre van szükségük.
Nem hinném, hogy ő vezette a repülőt. Gondolom volt egy ötlete, amivel úgy gondolta, megspórolhat a cégnek egy csomó pénzt, és kijár majd neki ezért egy vaskos évvégi bónusz. Kockáztatott, elkxrta. Nem kicsit, nagyon. Feltételezem, hogy ő volt a legmagasabb szinten lévő ember, aki még értette technikailag, mi történik, és tisztában volt a kockázatokkal. Nyilván nem úgy ment a feletteseihez, hogy hé figyeljetek, hatalmas ötletem van, de lehet, hogy lezuhannak majd tőle a repülők.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar