Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KáZéé

    tag

    válasz woodworm #422 üzenetére

    Köszi, ipv4 van. Viszont megoldódott a szitu.

    Két lépéses volt az ügyfélszolgálat szakmai hozzáértése miatt.
    1. lépés: Telefon. Kedves Hölgy vette fel a telefont, ez nem diszkrimináció, de lófaszt sem értett hozzá (esetleg kiverhettem volna a hangjára). Mondta csinál szoftver updatet, erre sikerült neki egy modem resetet csinálnia.

    2. Másnap újra telefonálás, ahol egy hozzáértő Úr vette fel a telefont és a tüneteket hallva azonnal mondta, hogy rossz szoftver van a modemen. Updatelte a szoftvert és így már használható az internet. Probléma megoldva.

    Kérdés, mi a faszért hoznak old szoftverrel készüléket. Alap, hogy mindig a legfrissebb verzióval kellene új előfizetőknek/szerződőknek kivinni azt a fost, és nem lenne annyi betelefonálás.

    Bocs a csúnya szavakért és a hangvételért. ;)

Új hozzászólás Aktív témák