- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
"Oké, de PC alapú konzol, tehát, ha nagyon akarnák akkor ezt PC-n is meg lehetne oldani. Ha nem, akkor miért nem?"
Ha a cikket elolvasod, akkor nagyon egyszerű: mert PC-n nem fix a memória mennyiség ráadásul a Windowson épp futó programok is befolyásolják az elérhető memória nagyságát
A konzolos játékoknak minden egyes konzolon, minden csillagállásban pont ugyaannyi szabad memória áll rendelkezésére. ha túllépnék a memória limitet, akkor kifagynának, hiszen nincs virtuális memória, mint PC-n.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Ugyanaz. Például a VGA-val hardveresen gyorsított böngésző vagy tálcára rakott Photoshop (ami szintén használ VGA-t. Most már inkább az a kérdés, hogy melyik program nem használ) miatt ugyanúgy nem tudsz fix VRAM mennyiséget megállapítani és ugyanúgy változó a VRAM egyes VGA-kon. Így minden egyes gépen más lesz az elérhető VRAM mennyiség.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha közvetlen kezeled a memóriát, akkor egy rakás olyan menedzsment lehetséges, ami PC-n lehetetlen. A konzol gyors SSD-jét és a külön tömörítőblokkot beleszámítva még jobb a helyzet.
Egyébként vannak PC-n is hasonló megoldások a konzolokhoz. Az AMD-nek ott a D3D12MA, ami beszerezhető itt. [link] - csak ennek is vannak bizonyos követelményei, de ha egy motort felkészítesz erre, akkor ennél jobb rendszert nem is lehet csinálni. A gond az, hogy ehhez hasonlót egy fejlesztő nem ír, mert túl bonyolult, az AMD megoldása pedig általános, tehát nem lehet olyan hatékony, mint egy specifikus menedzsment. Annál persze tuti jobb, ami az FC6-ban van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Tulajdonképpen nem lehet a játékban a textúrarészletességet megváltoztatni, de kérhetjük az extra textúracsomagot.