Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
lo Végre megérkezett, 24 hónap garanciával!Mindenben erősebb, mint a korábbi favorit a Google Chromecast + Google TV 4K....
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ajándékok #77 üzenetére
Amiről a cikk szó, hogy az Ubisoft nem ad lehetőséget a textúrabeállítás nagymértékű konfigurációjára. Tehát van egy default szint, ami magas és alacsony minőségű textúrák keverése, és van a HD textúrapack, ami a default alacsony minőségű textúrákat magasra cseréli.
A legtöbb játékban azért van low-medium-high-max-akármi beállítás, hogy alapvetően a felbontáshoz lehessen szabni a textúrákat, mert a helyzet az, hogy ha minden vízszintes és függőleges pixeltömbhöz eltérő texelsor és - oszlopból tud a játék mintát venni, akkor ugye megtaláltad azt a textúrabeállítást, ami az adott felbontáshoz illeszkedik. Például Full HD-ben nem nagyon mész sokra a 8Kx8K-s textúrákkal, mert bőven több texelsor- és oszlopod lesz mint amire igazából szükséged van, de az már fájni fog, hogy a default szállított 8Kx8K textúrák miatt egy csomó objektumra csak 256x256 vagy 512x512 texeles textúrád van, mert a nagyobb 1Kx1K, 2Kx2K és 4Kx4K felbontásúakat egy külön 35 GB-os csomagban szállítja az Ubisoft.
Ha mondjuk lenne textúrabeállítás, hogy leved a 8Kx8K-t 4Kx4K-ra, és felvidd 256x256 texeles minőséget 1Kx1K-ra vagy 2Kx2K-ra, akkor bőven jobb lenne a minőség mint amit most kapsz 4K-ban, és a memóriahasználatod is jóval kedvezőbb lenne. Ergo az Ubisoft igazából hülyeséget csinál az abszolút szélsőségek erőltetésével. Még 4K-s felbontásnál is ritka, hogy szükséged lenne 8Kx8K-s textúrákra, de igencsak kevések ide a 256x256 vagy 512x512 texeles textúrák. A rendszer ilyen szintű működése butaság. Elhiszem, hogy a marha gyors SSD és tömörítőblokk miatt az Xbox Series S/X-nek és a PlayStation 5-nek semmi gondja nincs abból, ha marha nagy felbontású textúrákat kap, mert marha gyorsan tudja a hardver betölteni az SSD-ről az egyes texelcsoportokat, de ez PC-n még szarul működik, és emiatt a PC-re érdemes írni egy külön módot, amivel a textúrák paraméterezhetők, mert a PC-n elérhető API-k nem engednek meg olyan mértékű adatpazarlást, mint az új konzolok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Star Wars Outlaws teszt
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Azonnali notebookos kérdések órája
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Filmvilág
- Mini PC
- iPhone topik
- RAM topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
- PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB GDDR6 használt videokártya 1 év garanciával!
- ASRock RX 6900 XT 16GB GDDR6 Phantom Gaming OC Eladó! 175.000.-
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- nVidia GIGABYTE GeForce RTX 3080 OC 10GB VISION videókártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen