- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz #06658560 #39 üzenetére
Ne beszélj félre.
Tény, hogy késlekedett az azonosítással, viszont mikor meglett, hogy miaz és merre megy, akkor arra jutott, hogy vészfékezés az egyetlen megoldás.
Ez viszont le volt neki tiltva.
dabadab: Így van, nem volt megbízhatóan működö a vészfékezés, ezért tiltották le. Ezért ült ott egy operátor, az ő feladata lett volna vészfékezni adott helyzetben.
Nem egyedül küldték ki a rossz szoftvert, hogy tessék menjél teszteld magad. Azért ült ott az operátor, hogy beavatkozzon ha baj van. Ezért lett kikapcsolva a vészfékezés.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
MasterMark
titán
-
MasterMark
titán
válasz #06658560 #112 üzenetére
Azért volt jó, mert kikapcsolták a rossz részt. Ez a lényeg.
Azért engedték forgalomba, mert ezerszer mondtam már, hogy nem egyedül ment kocsikázni! Ott ült egy operátor, az lett volna a dolga hogy figyeljen mit csinál, és adott helyzetben ő vegye át az irányítást.
Ha ülnek benne emberek akik át tudják venni az irányítást, akkor nem kell tesztpálya ilyenkor már...
Switch Tax