Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MikiLóS

    tag

    válasz MageRG #13 üzenetére

    Borzalmasak ezek a játékok olyan érzést kelt bennem a harcrendszerük mintha egy olyan autós játékkal játszanék ahol az autó nem azonnal kezd el fordulni ha lenyomom a gombot amikor ott a kanyar az adott irányba hanem csak később és még a kamera sem fordul az autóval hanem csak ha olyanja van.
    Persze, hogy meglehet szokni de ez miért JÓ?
    Ez miért kihívás? Miért nem lehet inkább úgy nehezíteni a játékot, hogy kisebbet sebzel, nagyobbat üt az ellenfeled, kevesebb az életerőd/ stamina -ád, többen támadnak rád de cserébe azonnal ütsz mint a fentebb felsorolt játékok közül bármelyikben?
    Van jobb harcrendszer a Shadow of Mordor -nál?
    - NINCS! aki mást mond az tökhülye! ez nem ízlés/ brand elfogultság kérdése hanem tapasztalat.

    Nem vitázni/ értetlenkedni akarok csak válaszoltam.
    Túl tettem magam azon, hogy nem én vagyok a célközönsége a Souls-like játékoknak.

    Souls-like harcrendszer kidolgozatlan, gagyi ahogyan az autós példa is mutatja.
    Nézd meg ezt a harcrendszert: nem élvezetesebb, látványosabb, TÖBB?
    https://www.youtube.com/watch?v=9OrDtGblfLg

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák