Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Fr@nkieWilde #12 üzenetére

    a kérdés, ha rendesen elméleti síkra akarjuk terelni, akkor az, hogy az egyén érdeke a fontosabb, vagy az össztársadalmi érdek.

    mondok egy példát: szupergyors internet projekt. maradjunk politikamentesek.
    Ma Magyarországon nagyságrendileg 570 internet szolgáltató van. Ez azt jelenti, hogy mindegyikben van rendszergazda. Akik a szupergyors internet projektben nyertek, azok gyakorlatilag ingyen felújíthatják a hardverüket, nekik lesz fizikailag lehetőségük jó szolgáltatást nyújtani. A többieket záros határidőn belül bedarálja a piac.

    A példában két választási lehetőséged van:
    - a rendszergazda mellé állsz, ne legyen konszolidáció, fizetsz 12 rugó/hó díjat 5 megás netért
    - legyen konszolidáció, a nyertesek vásárolják fel a kicsiket, az 570 rendszergazdából 530 utcára kerül, neked meg lesz 2200-ér gigás neted.

    Válassz! és közben maradjunk a közgazdaságtan szintjén, ne politizáljunk.

    "Szükségét érzed, hogy egy robot irányítson egy olyan területen, ahol fogalma sincs, hogy egy előre nem betáplált élethelyzetben hogy cselekedjen": ez egy fogósabb kérdés, mert nehéz kitalálni, hogy mi lehetNE az önvezetésből. egy 2-es szintű önvezető autóban eltöltött két hónap és 4000 kilométer saját személyes tapasztalat alapján azt mondom, hogy jelenleg az önvezetés kompletten egy rakás sz.r. Az teljesen biztos, hogy ebből 2020-ra nem lesz olyan cucc, amibe kamikazékon kívül mást is beleültethetnék. Vagy marad, mint most: sofőrös. esetleg sofőrös bicikligyilkos, mint az űber. :) De megnézheted a totálkárosok önvezető autót bemutató videóját, abban kiválóan bemutatják, hogy a másikat már kiválóan tudják hibáztatni :P

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák