Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    jah, drága a lemez, drága a lejátszó, drága a tv, drága a hangrendszer és helyigényes (7.1 specifikációra vagy nagyméretű szoba, vagy speciális moziszoba kell, korántsem olyan egyszerű a telepítés mint egy 5.1 esetében), baromi drága a kábel. meg a beépített szopatás, ld a HTPCk v blu-ray kérdéskör, kábelestül, szabványostul, kiskutyástul. jó dolog a BR nagyon, de alapvetően megfelelően jó technikai háttér nélkül értelmetlen. kicsit én megint a DVDA/SACD csatára emlékezek itt megint, ahol végülis a formátumháború totális kudarcként ért véget... bár most így pár év távlatában kezd látszani az igény a 24/96os kiadásokra. mert jónak jók voltak, és mondjuk wavepack formában terjesztve lenne rá igény a zeneszeretők körében (akiknek pl nincs igénye bakelitbejáratással és kopásal szórakozni, vagy csak simán szeretik a kompakt mgoldásokat). arról nem is beszélve, hogy egy rendes házimozi egy lusta embernél simán a mozi kvázi helyettesítő terméke...

    és megint ott van a maszter kérdése. ami a filmek nagyrészénél semmivel nem tud jobb eredményt mutatni a mezei dvdnél. namármost egy komplett remaster meg baromi drága, régi filmek esetében csak egy kötegnyi címre van értelme arányaiban. ha meg gyenge a master, mi a fenének aott ki a user ennyivel több pénzt a cuccra... csalódik, aztán eladja az egészet a fenébe, mellesleg meggyőz egy csomó embert, hogy semmi értelme.

    ahhoz, hogy elterjedjen, dömpingár kell. rétegtermékként meg nem szabad siránkozni, dömpingtermék ellen esélytelen a formátum győzelme.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák