- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hadeska22
aktív tag
válasz dreamdancer #7 üzenetére
Habár teljesen egyetértek veled, de.. egy valamit elfelejtesz. Ezek az okosórák nem azt a vásárlói réteget célozzák meg mint a hagyományos társaik.
Ezek a kütyük is hasznosak valakiknek. Pl. ismerek olyan embert aki nem tudna meglenni az okos órája nélkül. (futni, munkába, mindenhova viszi és használja)..
ellenben míg mobiltudós voltam napi 2-3 gear-t vásároltak az emberek...és többségük a "miért, szeretnéd ezt az órát?" kérdésre annyit válaszolt, hogy "há' me' raj' / "nem tudom, de azt érzem, hogy kell nekem"..Mindegy, hogy ki miért veszi, ha veszi. Anno volt egy videó, amiben azt demonstrálták, hogy egy sima casio karórára ráragasztottak egy apple logót, és a járókelőket körbekérdezték, hogy vajon mit szólnak az új iWatch-hoz .A végén a nő elmondta, hogy neki mindegy,hogy mi az ,ha azon egy alma logó csüng.
Most a márka fanatikusok (főleg usákföldön,de akár európában is) úgy is megveszik, és a mi rétegünk pedig eléggé kis részét képezi az eladásoknak.B.C Rich...Jackson...Ibanez(?)