Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joghurt

    addikt

    válasz dtracer #14 üzenetére

    Legalább egy szakmai portálon le lehetne állni már ezzel a hülyeséggel. A srác több BKK-s címre is elküldte az észrevételeit, amit a BKK kamu nyilatkozatára válaszul nyilvánosságra is hozott. Tehát arra is, amit a BKK szerint használnia kellett volna.
    És azután fordult az Indexhez, hogy a BKK-tól tojtak neki válaszolni. Lehet az egy órát türelmetlenségnek tekinteni, de egy ilyen súlyú hibánál talán nem az. Az pedig engem (mint fogyasztót, akinek a személyes adatait veszélyezteti a BKK/T) tökre nem érdekel, hogy az alatt az egy óra alatt az ügyeletes informatikus épp pizzát eszik, vagy PoE-zik, vagy épp egy ilyen méretű cég nem tartja szükségesnek ügyeletest alkalmazni.

    A tej élet, erő, egészség.

  • joghurt

    addikt

    válasz dtracer #19 üzenetére

    - Az én webshopomban kirúgnám az alkalmazottat, ha fél óra alatt nem válaszolna meg egy ügyféllevelet. (Kifejezetten a shop@-ról beszélve.) Vagy egy ilyen tartalmú bejövő értesítés esetén nem érne el haladéktalanul egy megfelelő vezetőt.
    - Nem vennék át egy ennyire biztonságkritikus rendszert alvállalkozói tanúsítványok nélkül.
    - Nem élesítenék egy ilyen rendszert egy alapos belső (nem az alvállalkozó által elvégzett vagy sem, hanem saját) tesztelés nélkül.

    Vegyük észre, hogy pusztán a srác „jó” címre küldött levele és a cikk megjelenése között is eltelt 80 perc. És a BKK még 16.31-kor sem kapcsolta le az egész romhalmazt, tehát a reagálásuk még ennél is sokkal lassabb volt. Számomra az is kérdéses, hogy az Index cikke nélkül egyáltalán történt volna-e bármi.

    És hogy visszakanyarodjunk ontopic irányba, ez egy alapvető szemléletbeni különbség. A BKK-nál minden tökéletes és hibátlan, ergo csak ellenforradalmár szabotőr lehet az, hibát okoz. A Google-nél 1. válaszolnak a jelzésre, 2. megköszönik, 3. később, a hiba elhárítása és súlyosságának felmérése után spontán megjutalmazzák. Igen, mert a Google-t érdekli a cég imidzse, a BKK (és a Máv, és az MTVA, és a többi) meg úgyis megkapja az közpénzcsecst, ha mindenki rühelli őket.
    Ettől kezdve ez cyberbiztonsági kérdés is, mert neked, mint fogyasztónak sem mindegy, hogy milyen szemléletű cégre bízod a személyes adataid.

    A tej élet, erő, egészség.

Új hozzászólás Aktív témák