- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
joghurt
addikt
Legalább egy szakmai portálon le lehetne állni már ezzel a hülyeséggel. A srác több BKK-s címre is elküldte az észrevételeit, amit a BKK kamu nyilatkozatára válaszul nyilvánosságra is hozott. Tehát arra is, amit a BKK szerint használnia kellett volna.
És azután fordult az Indexhez, hogy a BKK-tól tojtak neki válaszolni. Lehet az egy órát türelmetlenségnek tekinteni, de egy ilyen súlyú hibánál talán nem az. Az pedig engem (mint fogyasztót, akinek a személyes adatait veszélyezteti a BKK/T) tökre nem érdekel, hogy az alatt az egy óra alatt az ügyeletes informatikus épp pizzát eszik, vagy PoE-zik, vagy épp egy ilyen méretű cég nem tartja szükségesnek ügyeletest alkalmazni.A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
- Az én webshopomban kirúgnám az alkalmazottat, ha fél óra alatt nem válaszolna meg egy ügyféllevelet. (Kifejezetten a shop@-ról beszélve.) Vagy egy ilyen tartalmú bejövő értesítés esetén nem érne el haladéktalanul egy megfelelő vezetőt.
- Nem vennék át egy ennyire biztonságkritikus rendszert alvállalkozói tanúsítványok nélkül.
- Nem élesítenék egy ilyen rendszert egy alapos belső (nem az alvállalkozó által elvégzett vagy sem, hanem saját) tesztelés nélkül.Vegyük észre, hogy pusztán a srác „jó” címre küldött levele és a cikk megjelenése között is eltelt 80 perc. És a BKK még 16.31-kor sem kapcsolta le az egész romhalmazt, tehát a reagálásuk még ennél is sokkal lassabb volt. Számomra az is kérdéses, hogy az Index cikke nélkül egyáltalán történt volna-e bármi.
És hogy visszakanyarodjunk ontopic irányba, ez egy alapvető szemléletbeni különbség. A BKK-nál minden tökéletes és hibátlan, ergo csak ellenforradalmár szabotőr lehet az, hibát okoz. A Google-nél 1. válaszolnak a jelzésre, 2. megköszönik, 3. később, a hiba elhárítása és súlyosságának felmérése után spontán megjutalmazzák. Igen, mert a Google-t érdekli a cég imidzse, a BKK (és a Máv, és az MTVA, és a többi) meg úgyis megkapja az közpénzcsecst, ha mindenki rühelli őket.
Ettől kezdve ez cyberbiztonsági kérdés is, mert neked, mint fogyasztónak sem mindegy, hogy milyen szemléletű cégre bízod a személyes adataid.A tej élet, erő, egészség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Androidos fejegységek
- Linux - haladóknak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Parfüm topik
- További aktív témák...