- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ez egy érdekes kérdés. A légtér határa funkcionális tényezőktől függ, azaz a felhajtóerővel fennmaradó és ballisztikus pályán mozgó testek az alattuk fekvő ország légterében mozognak, az orbitális pálya viszont mindig a világűrben vezet.
1991-ban és 93-ban legalábbis ebből vizsgáztam, de nem tudok olyasmiről, hogy ez változott volna.
A Pilóta által említett Kármán-vonal egy valamivel zűrösebb téma. A 100 km egy erősen kerekített érték, a tényleges magasság ráadásul nem állandó, függ pl. a hőmérséklettől. A nemzetközi jog emlékeim szerint megegyezés alapján 83 km-re teszi, és ez a statikus felső határa a nemzeti légtereknek.
MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!