Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Necc

    addikt

    válasz velizare #111 üzenetére

    "sohasem fordult elő" -> vagy amerikai, vagy annyira pocsékak a reflexei, hogy fel se fogja ha másodpercekig kihullik az irányítás a keze alól, vagy csak úgy általában is gigantikus a késleltetés a játékban.

    Yo momma's so FAT she can save files bigger than 4GB!

  • CybonTom

    tag

    válasz velizare #111 üzenetére

    Igen, a szerver kérdés azért nehéz, mert ha valakinek jó az elérése az adott szerverhez (ahogy más is írta már, pld mert amerikai), akkor neki ez nem jelentkezik... viszont Amerikában lévő szervert elérni Európából nagy számú játékossal, jellemzően elég halálos próbálkozás (vagy nagyon, de nagyon jól megírt netkódok kellenek hozzá, amit mostanában valamiért hanyagolnak a fejlesztők, legalábbis én így vettem észre)... és mint mondtam, az ilyenkor előjövő laggolások eléggé a padlóra tudnak küldeni egy multi játékot (gondolom nem kell külön részletezni miért). Viszont ha ezt időben felismerik (mondjuk eleve érthetetlen, hogy miért nem gondoltak erre már az elején) és megfelelő szerver támogatottságot kap a játék mindenhol, akkor onnantól már tényleg csak a tartalom és a hangulat lesz ami eldönti, hogy talpon marad e... de így indítani szerintem, már eleve egy rossz ómen... ettől én még sok sikert kívánok a TES online-nak, de én is inkább azt várom tőlük, hogy 1-2 éven belül f2p-be mennek át (amit nem bánok, mert akkor kipróbálom én is :D).

    u.i.: Igen, ez egy mmo nem egy fps, de olyan harcrendszerrel (a leírás szerint), ami kicsit hasonló effekteket produkál egy fps-hez, tehát számít a késleltetés...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák