Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kinder

    senior tag

    Annyira hiányos tudásór tanúskodó hozzászólásokat, hozzá nem értők szájkratéját olvasom, hogy az már fáj.
    Ti ott a monitor előtt ezer százalék, hogy jobban tudjátok - adott hírre reagálva -, hogy a Volvonak mi a jobb.
    Gratulálok. :C
    Csak párat kiragadva. :D

    pl: "nem fejlődött semmit a mobil akku technológia, mert 10 éve is 1 napot bírt az okostelefon, meg ma is."
    Hát bakker, persze, légyszives tedd már bele a 10 évvel ezelőtti ( de akár egy vadi új gyártású, nulla perces, 100%-ra töltött, de 10 éves technológiájú ) akksit egy mostani 16 magos csúcshardver alá, és kezdj már el játszani, aztán csodálkozz, hogy 3 perc alatt kikapcsol a telefon, mert a 10 éves akku technológia annyit bír.
    Szóval a mai akkutechnológia kb a 30x-ára fejlődött, de sebaj.

    Vagy hogy "városba elég a 300km, de kint nem"
    Ez a Volvo. Nem egy dízel Skoda, amivel az üzletkötő házal, és napi 3-400 km-t megy ( ezt a távot egyébként európában az autók 0,7%-a sem lépi túl naponta, szóval kb alig van ilyen napi hatótávra szükség. Akinek igen, az egész egyszerűen nem fog elektromost venni, mindenki másnak tökéletes. ). A Volvo személyautókkal a tulajdonosok 99,9999999%-a napi 100 km alatti távot megy, de jellemzően ez csak 30-50 km.

    "degradálódik az akksi a hidegben" ( majd utána írja, hogy nem ért hozzá :U )
    Nem degradálódik. Az egy másik szó. Azt jelenti az akksiknál, hogy már nem tudja leadni a gyári teljesítményét soha többet, csak kevesebbet.
    De ez jelen esetben nem igaz, ugyanis csak csökken a teljesítménye. De amint visszajön az ideális hőmérséklet, hopp, megint 100%-ot tud nyújtani.
    Degradálódni a rengeteg gyorstöltés miatt fog, az viszont lényegtelen, hogy -30, vagy 0 vagy 15, vagy 40 fok van az utcán.
    Egy 100 km-t tudó 100%-os akksi -5 fokos hidegben mondjuk 65km-t tud, de amint 20-22 fok lesz, tudja a 100km-t, talán többet is.
    Egy 65%-ra degradálódott ugyanilyen akksi a legoptimálisabb 20-22 fokban is csak 65 km-t tud, de ezt már vagy 500x töltötték fel.

    "Kamionba nemjó ez az elektromos szarság"
    Ki beszélt a kamionokról a cikkben?! Senki. Ezzel a cikkel kapcsolatban a kamion senkit nem érdekel.
    Amúgy meg jönnek az elektromos kamionok.
    Ez viszont tény. ( na nem a Nikola, mert az végig hazudott )

    "Ha most mindneki átáll elektromos autóra, nem lehet majd tölteni, összeroskad a hálózat"
    Nem roskad. Ma sem roskadna. Ha nincs annyi áram, az okos oszlop lassabban tölt az okos autóba. Éjjel tök mindegy. És erre egy 400 km hatótávú autóval hetente EGYSZER kell időt szánni. Nappal pedig odamész a garantált gyorstöltőhöz, ami drágább ugyan, de még mindig olcsóbb, mint a benzin.

    Teslám van ( tudom, hülye buzi, lépjünk túl rajta ) , 480 km elméleti hatótávval.
    Télen 300 km volt, a mostani tavaszi időben 10-25 fok között 500+ km. ( Nyáron a nagy melegben 400-450 km )
    Tényleg semmire sem elég. Ja de.
    Mindenre.
    Mint ahogy az elektromos Opel Corsa/ Mokka is elég a 300 km-ével, és a cikkben szereplő Volvo is elég a 420 km-jével.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák