Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz #45553408 #9 üzenetére

    Olyan van esetleg, hogy az adott mérnökség egy adott út rá tartozó szakaszát gyorsabban takarítja el, mint a szomszédos? Elvileg ilyenkor alakulhat ki, hogy az út mondjuk a megyehatárig OK és onnan meg már nem.

    Mi a helyzet egyébként az ismerten szeles, potenciálisan átfúvásos szakaszokkal? Ott nem lehet a környező földtulajdonosokat kötelezni szélfogó (vagy milyen) létesítmények felállítására? Nálunk (dél-szlovákia) van pár szakasz, amit ezek évekig bazi jól fogtak, aztán valami okból nem tették ki őket, és azóta sokat romlott a helyzet azt útszakaszon.

    Amin még csodálkozni szoktam, az az első hóra beállás. Azt minden évben szinte menetrendszerűen megjátssza minden szerv, aminek része van a tömegközlekedésben. Erre tényleg nem lehet valami tisztességes mechanizmust kieszelni? Vagy van, de az I osztályos szakaszokon ki is merülnek a lehetőségek?

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák