- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meteorhead
aktív tag
Onnantól kezdve, hogy azt mondod "a fejlesztő..." már lehetetlen az egész. Látom lelki szememim előtt az új Outlook app (Project Monarch) fejlesztőit, akik azt nézik hogyan lehet JavaScriptből szálakat a kis és nagy teljesítményű magokhoz rendelni az ilyen-olyan műveletekhez. Na persze, a mai kliens oldali programozás pont a teljesítmény ideális használatáról szól, amikor mindent web technológiákra húznak, a játékok AI-ját garbage kollektoros script nyelvekben rakják össze (Lua)...
Az APU vonalról is azért szállt le AMD desktopon, mert ahol van dGPU, ott állatira fölösleges cifrázni a végrehajtó egységeket, mert olyan time-to-market nyomás van a szoftverfejlesztőkön, hogy nincs idő olyan dőreségekkel szöszölni, mint a teljesítmény. Tessék megnézni, lepkehálóval kell fogni a GPGPU programozókat. Ugyan a BIG.Little az IGP-nél könnyebben programozható, mégsincsenek illúzióim, hogy hányan fognak foglalkozni vele azon túl, amit ingyen megkapnak az OS-től.