- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz fornettisuti #1 üzenetére
Kína után India a legnépesebb ország a Földön (1,3 milliárd, számszerűleg).
Ahogy Kínában, Indiában is az emberek legnagyobb része európai szemmel szegény, sőt, per főre vetítve India GDP-je fele Kínának (~7700$/fő, Kína ~15000$/fő, mihez tartás végett Magyarország ~27000$/fő).
Viszont ha onnan nézed, ennek az 1,3 milliárdnak is van egy relatíve tehetősebb rétege. Érdemes belegondolni, hogy ha csak a lakosság 1%-ról is beszélünk, akkor is 13 millió emberről van szó. És azért itt nem 1%-ról beszélünk, hanem inkább 3-5%-ról. Ez a 35-60 millió ember pedig szép kis forgalmat generál. Éppen emiatt pár éve India is kiemelt figyelmet kapott a gyártóktól, első körben a kínaiak mozdultak rájuk, lásd a Oneplus számára például Kína után India a legfontosabb piac... A Samsung Indiában is első, de a kínai gyártók 2016-ban rendesen aláfűtöttek a koreaiaknak, és bővülés helyett a Samu 13%-al kevesebb telefont adott el, mint 2015-ben (egyébként így is 25% felett van még az eladásokban - itt vannak részletek).
Szóval a Samu is nekiállt ráfeküdni az Indiai piacnak...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
Más a piaci jelleg. Európában és Amerikában is főleg a szolgáltatókon keresztül értékesítik a készülékeket, ők pedig keményen alkudoznak, hogy a saját profitjukat növeljék. Lehet, hogy itthon is lett volna kereslet például a Qi-töltéssel és komolyabb DAC-al bíró LG G6-os, vagy a 6/128-as Samsung S8(+) iránt, de üzleti szempontokat mérlegelve a gyártók mégis úgy döntöttek, hogy nekik nem éri meg ezeket idehozni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.