- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Talán azért, mert a meglévő motorokkal korlátozások is járhatnak. Ha saját magad írod a motort, akkor úgy írod meg a motort az elejéről, hogy az a játékodhoz maximálisan illeszkedjen. A GSC a STALKER első részeihez is saját motort írt. Az X-Ray fejlesztése jelenleg az 1.6-nál tart a végleges kódot tekintve, de ez a vonal 2.0-ra ugrik az új játékkal, hiszen számtalan helyen átírják az alapkódot is.
Nem éppen a motorral volt a baj, hanem a kapott segítséggel. Az első két rész TWIMTBP programos játék, míg a második résznél a DX10.1-es patch-el otthagyták az NV-t a fejlesztők. A harmadik rész teljesen Gaming Evolved partnerprogramos, ezért jó az optimalizálás, és kevés a bug. A motor megírását felügyelet nélkül rá lehetett bízni az AMD-re, így több idő maradt a játékmenetre is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest