- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezt sokan megtapasztaltuk sajnos. Anno vaterán jártam így. Alapvetően rossz a rendszer, hiszen ha én vevőként megvásárolok egy terméket amiért fizetek akkor én vevőként elég nehezen kaphatnék negatív értékelést, mivel ami tőlem várható azt elvégeztem. Talán ebay-en van ilyen, hogyha te megvettél valamit és kifizetted akkor nálad már ott a pozitív értékelés...
Viszont ha kiderül, hogy sz@rt vettem, vagy át akartak verni és az eladó lepattint és nem csinálja vissza az üzletet akkor mérlegre kell tenni, hogy mi ér többet. Egy értékelés nélküli üzlet, vagy a sok 100 pozitív mellé bevállalni egy negatívot, de legalább az eladónál nyoma marad a dolognak... Én utóbbit szoktam választani.
Tenyérbemászó dolog tud még lenni ha az üzlet után az addig nagyon kommunikatív eladót hirtelen nem éred el, sem telefonon, sem e-mailre nem válaszol de ha megszületik a negatív értékelés arra általában perceken belül kapod vissza a negatívot...