Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• _Lufibohoc_

tag

válasz zermi #3402 üzenetére

Köszönöm a tippet, de mint már írtam a rootolás előtt elfelejtette az imei számát. Írták az xda-n, hogy ha régebbi verzióra van flashelésnél ez megtörténik.
    Írtak megoldást is, de elég vacakul tudok angolul, a google fordításából meg nem tudom kibogarászni, hogy mit is jelent és ezekről a verziószámokról gőzöm sincs:
    I assume you didn't understand what I mean, while using android 4.3, flash for the previous firmware 257 (the unrootable android 4.2) and then flash 534 (the rootable android 4.2) then root and OTA to 257 again, then from 257, if you get OTA to 4.3 then go for it, if you don't have OTA to 4.3, you'll have to wait.

Másik megoldás:
    I've solved the problem with missing IMEI this way:

Start SUS -> select phone etc. till it shows you to connect your phone in flashmode -> connect phone in flashmode -> do a repair/factory reset -> when finished, flash an .534 .ftf File (withouth wiping DATA) -> root -> update via OTA to .257 -> perhaps your camera wont work (just auto focus), if you have this issue -> Restore TA-Backup...

Aki tud annyira angolul, kérem legyen olyan jó és fordítsa le, hogy mit tegyek vele.

Köszöszönöm!

www.lufikutya.hu http://kekesteto.p8.hu www.ruditanya.hu

Új hozzászólás Aktív témák