- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Ha csúcsidőre méreteznek ilyen rendszereket, akkor valahol állni fognak a járművek."
Ma is állnak a saját járművek.
Dolgozom egy cégnek, amelyik a két csúcs között szívesen használna 20-25 járművet. Gazdaságosabb lenne, mint most lízingelt autókkal közlekedni. Az önvezetés esetében a "parkolási" sérülések mennyisége is csökkenne.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
nyisziati
veterán
Nem is kéne.
Elég a négykerekűről letiltani. Bringán, motoron max. önveszélyes lenne, de ezt ő is tudja egyébként, önként az életbe nem ülne föl ilyesmire. Az ilyen beállítottságú emberek zsigerből "mindenellenesek", ami nem egy jobbfajta autó, ezt tapasztaltam. Neki "tank" kell, még a gyöngébb kocsikat is leszólja (pl. Suzuki).Ha megfigyeled, nem lehet véletlen, hogy a legtöbb rommátört járgány, ami tréleren van, valamelyik prémium márka nem olcsó típusa.
-
"...a városi forgalom napközbeni eloszlása még mindig azt mutatja, hogy a csúcsidőkön kívül sokkal kevesebb igény van az utazásra, ami ennek az egész bérlős rendszernek az értelmét kérdőjelezi meg (arról meg ne is beszéljünk, hogy pl este 10 és reggel 5 között meg a járművek 90+ %-a állna..."
Ez miért baj?
Olyan mintha azt mondanád, nem jó a tömegközlekedés, mert naponta kettő csúcsban használják ki az emberek. Írtam, a kettő csúcs között, kiszállításhoz szívesen használnánk a kihasználatlanul álló járműveket.
Gondolom, a mai nulla százalékos kihasználtság helyett, a 20-30% is jelentős előrelépés.Valaki írta, hogy a mai járműmegosztó szolgáltatásokat használók kíméletlenül hajtják az autókat. Valódi önvezetés esetén ez nem gond, mivel senki sem fér hozzá a vezetéshez.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
nyisziati
veterán
Nem jól értelmezted, amit mondtam.
A "letiltani" ebben a kontextusban - tehát a korábbi hsz-eim fényében - azt jelenti, hogy mindenki számára az önvezető autó lesz a jövő. Akár gyogyós, akár agresszív, mindenki HELYETT az AI fogja majd a kormányt.Csak míg egy normál sofőrnek ez megváltás lesz, hogy nem kell száz kilómétereket levezetni fáradtan, addig egy agresszív sofőr letiltásként éli majd meg.
[ Szerkesztve ]
-
btprg
senior tag
Ne aggódj, ha elterjedne, pont ugyanolyan lefingott lepratelep lenne a legtöbbje, mint a BKV/MÁV kombó tetszőleges járműve. Ez most a beetetés. Ha elterjed akkor utána jön a feketeleves (nem először fordult elő ilyen a történelemben).
Hát igen, pár tíz évvel ezelőtt minden buszon volt kalauz, akkoriban biztos nem a hajlékonyak melegedőhelye és a firkálók rajzterülete volt a BKV.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)