- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mert a tapasztalat azt mutatja, mint ahogy itt a cikkben is közölték a felmérés eredményét, hogy jellemzően nem az autóval rendelkezők térnek át közösségi autózásra, hanem akik eddig tömegközlekedtek, és elérhetővé vált nekik valamilyen egyéni közlekedési mód, akkor áttértek rá.
tehát ha sok lesz a bérelhető önvezető autó, akkor aki eddig autóval járt, azok zöme továbbra is saját autóval fog járni, aki meg busszal, azok közül sokan ilyen autóval fog járni, amitől rendesen meg fog nőni a forgalom. ha még lesz hova nőni.
egy másik példa, lásd: "A felmérésből kiderült, hogy a válaszadók közel fele (45%) szívesen költözne máshova, ha az önvezető járművekkel megoldható lenne a napi ingázás. Erre is Kínában van a legnagyobb hajlandóság (55%) – Európában 42%, az USA-ban pedig 37% volt a költözést választók aránya." tehát eddig bent lakott a városban, nem kellett sokat közlekednie, esetleg felszállt a metróra, de szívesen kiköltözne, hogy onnan autóval járhasson be. öntökönlövés.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Dr. Akula
nagyúr
Ahogy az is hogy a többség devianciáját ilyen nagyvonalúan tudod hárítani, kicsinyíteni. Még az index.hu is szabálytalanságra nevel, aztán nem érti miért dudálja le mindenki (mondjuk mert MOZGÓ autók között szalomoznak, ami nemcsak köz és életveszélyes, de amelyik autó kerekei alá fekszenek, annak az ártatlan vezetője is évekig járkálhat miattuk bíróságra). Pont mint a biciklisek, kevesebben állnak meg a pirosnál mint ahány Nobel díjasunk van (pedig "csak" törvény). És soha senki nem érti a felháborodást, ő persze soha semmit nem csinál, mindig a másik a hülye, meg persze a többség se többség, csak néhány kivétel. Sajnos nem.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
Johat bloomberg, azon olyan errol olvasni, mint portfolion a bitcoinrol, erdekuk a panikoltatas. Javaslom inkabb ezt nezd meg:
United Nation: World Population Prospect
Ezen meg szepen azt is jeloltek, hogy milyen tartomanyt fed le a 95% konfidencia intervallumnal, es hat erdekes modon a novekedest nagyobb mertekben, mint a csokkenest 2100-ig bezarolag.(#128) tha_answer: Hiaba porogsz rajta, a fenti 2019-es doksiban sem a populacios csokkenest valoszinusitik, a mediant saccoljak talan 1.9-re 2100-ban. Erted 80 ev mulva.
"This analysis concludes that, with a certainty of 95 per cent, the size of the global population will stand between 8.5 and 8.6 billion in 2030, between 9.4 and 10.1 billion in 2050, and between 9.4 and 12.7 billion in 2100."[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"akkor visszakérdezek, te úgy gondolod, hogy a szénhidrogénekből soha el nem fogyó tartalékok vannak?"
Állítottam ilyet?#174 nyisziati: "Pl. amikor a belső sávban "parkoló" autót nézte hirdetőtáblának a rendszer és belerohant (ha jól emlékszem)."
Nem jól emlékszel. A Tesla elé bekanyarodó kamionra nem reagált a rendszer. Akkor hirtelen Musk elismerte a hibát, később tagadta, szándékos döntés volt, hogy az út menti hirdetőtáblákra ne reagáljon a rendszer, így bizonyos méret felett skippelte az akadályokat. Ehhez képest az eset egész szépen elsikkadt.
"Ehhez igencsak fejlődnie kell az AI-nak, hogy képes legyen értelmezni ilyen helyzeteket. Plusz nemcsak egy (!!!) kamera kellene, hanem szerintem vagy 5. Előre 2, plusz oldalanként 1. Meg a radar."
A Teslát kivéve senki nem mondja, hogy egy kamera elég, ezért van mindegyik rendszerben több kamera, minimum egy Lidar, esetleg radar...#173 tittipecci: "Ha a jogalkotók ezt rálőcsölik az autógyártókra, akkor azok fel fogják tenni a kezüket és elengedik a projektet - ki a fene akarna bíróságra járni és hatalmas kártérítéseket fizetni. Meg fognak állni a 3-as szintnél."
Nem, nem fognak megállni. A Ford kormánykerék nélkül akarja bevezetni az önvezető autóit, nem akar hibrid megoldásokat. A Volvo már nyilatkozta, hogy minden felelősséget vállalni fognak a rendszerükért. Nem véletlenül nem rohannak a maguk megoldásaival úgy, mint a Tesla a fantasztikus Autopilottal. És nem véletlenül nincs olyan hype verve körülöttük. -
-
duke
aktív tag
Az utas is lehet felelos, ha peldaul valamit szandekosan, vagy gondatlanul, megrongal, elallit, es az hozzajarul a balesethez. Vagy ha a sajat tulajdonarol van szo, es elmulassza a kotelezo karbantartast, szervizt.
Persze a gyartok majd igyekeznek, abszolut bolondbiztossa tenni az onvezeto autot, de hat tudjuk, hogy emberi hulyeseg, es rossz ertelmu talalekonysag nem ismer hatarokat. A hulyek buszkek ra peldaul, hogy tobbfele keppen kitudjak jatszani a biztonsagiov bekapcsolasat ellenorzo rendszert, aztan meg belehalnak a hulyesegukbe.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"Nem, a dugó elsősorban az erőforrás túlzott használatából ered, amit el lehet odázni egy ideig az automatizálással. De az sem képes megoldani az eredeti problémát."
Rengeteg dologból lesz dugó jelenleg: forgalomszervezés (rossz lámpaciklus, elsőbbségi viszonyok), az úthálózat kapacitásának korlátja (túl sokan járnak arra), a kapacitás hirtelen megváltozása (baleset miatt le kell zárni egy vagy több sávot, útépítés), időjárási okok (hóvihar, felhőszakadás, földcsuszamlás), emberi okok (bambul, vagy másik oldali, út menti baleset bámul, ezért lelassít), vagy csak egy rosszul megválasztott követési távolság miatt is (fékeznie kell, ami viszont láncreakció szerűen terjed végig egyre több autón, akiknek mind jobban kell fékezni, hogy elkerüljék a balesetet -
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 24
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5