- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Feketelaszlo #34 üzenetére
"Nagyon sok olyan tudományterület van, ahol egyáltalán nem, vagy nem olyan mértékben csökkentek a gyártási és üzemeltetési költségek, mint azt anno sok optimista gondolta - űrutazni, tengerfenékre merülni vagy nagy sebességű vasutat építeni például nem lett annyival olcsóbb, mint számítási teljesítményt vásárolni."
Korrekt.
Az önvezetés viszont három komponensből áll.
szenzor, számítási teljesítmény és algoritmus.
A szenzorok termelésének növelésével csökkenthető a költség. A számítási teljesítmény fejlődés független a feladattól. A programok fejlesztési költsége állandó. Minél több járműben használják, annál kevesebb költség jut egyetlen járműre.Hasonló jelenség játszódott le már többször is a járműiparban. Kezdetben a fékezéskori kerék blokkolás gátlás úri passzió volt. Ma már kötelező felszereltség. Ugyan így a jármű íventartása is alapfelszereltségnek számít.
Az utolsó három lízingelt fiesztánk őnállan képes be- és kiparkolni. Nekem teljesen felesleges funkció, de egy kezdő vezetőnek megváltás lehet.
A rakéták és űrhajók esetében, még nem találtunk meg az életképes alternatíváját a kémiai hajtóműnek. Ezért toporgunk egy helyben.
...a '90-es évek óta a biztonsági és környezetvédelmi követelmények például teljesen kioltották a közlekedési szektor árcsökkenését, sőt, reál áron még kicsit drágább is lett a legtöbb jármű."
Valamit, valamiért! Nyilván pénzbe kerülnek a vezető hibáit kompenzáló fejlesztések. De a segítségükkel értéket és életet lehet menteni.
Én bevállalom a többlet költséget. a biztonság ennyit megér. Az aktuális autóm képességet nem összetöréssel akarom megismerni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia