Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bodazo

    tag

    Pár héttel ez előtt jeleztem az audio kalauz hibáját chatban a Samsung felé, akkor azt mondták majd emailban értesítenek, ha tudnak érdemben segíteni és nem csak azt szajkózni, hogy csináljak gyári visszaállítást (ami egyébként nem segít a bajon). Mivel nem kerestek meg gondoltam bejelentem a hibát telefon is, ezt múlt héten meg is tettem. Hát nem volt egyszerű elmagyarázni a hibát az ügyfélszolgálatosnak. De ennek már legalább volt eredménye, ma felhívtak a Samsungtól és azt javasolták a hiba megoldásaként, hogy vigyem, az órát szervizbe majd ott megjavítják.
    Szerintettek be vigyem, mert ez inkább egyértelműen szoftveres hiba, amit egy frissítéssel lehetne javítani. Szerintem a szerviz nem fog tudni csinálni vele semmit.

Új hozzászólás Aktív témák