Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Mobilarena
Elsőnek javasolom, hogy az érintett tesztet olvasd el. Sok dolgot, melyet a cikk kitárgyal, helytakarékosság végett nem említek meg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz
megyerikrisz #23848 üzenetére
szia,
új telefon esetén is ajánlott belakás előtt a gyári állapot visszaállítása, még akkor is, ha papíron alapon áll.
nyomj egy teljes nullázást, utána teszteled a telefont, ha úgy minden okés - videó...stb -, már pedig miért ne lenne, akkor utána kitapasztalod, hogy melyik utólag telepített/módosított alkalmazás...stb tesz a rendszer alá, és tudsz tenni ellene.
amennyiben használsz memóriakártyát, úgy az is lehet a hiba forrása. -
kali
legenda
válasz
megyerikrisz #23850 üzenetére
a belsőről biztos nem okozhat problémát, és ha a memóriakártya rendben van, akkor arról sem.
rup1u5; igen, jól tudod. nem kell félni, szélsőséges/problémás ügyek mindig és minden gyártó/szerviz esetén vannak és lesznek is, de attól még nem az a jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Blackmirror #23854 üzenetére
igen, de legalábbis gyorsabb lesz, mert komolyabb javításokra a szolgáltató is a gyártói - központi - szervizbe küldi a telefont.
-
kali
legenda
válasz
noezmegmi #23856 üzenetére
szia,
ezt a sítlust most fejed be, az ilyen jellegű személyeskedés tilos a fórumon, lásd; alapelvek
amennyiben segíteni próbálsz, úgy legalább valósat írj, ne pedig butaságokat!
a 8 nap az 8 munkanap, de az csak az indoklás nélküli elállásra vonatkozik a szerződéssel kapcsolatban, nem pedig a cserére, csere 3 munkanapon belül van, de az nem indoklás nélkül, hanem kell, hogy a hiba akadályozza a rendeltetészszerű használatot.
a szoftver/firmware gyári alapra történő visszaállításával megmarad a garancia, viszont orvoslásra kerülhet a hiba, tehát semmi értelme azonnal szervizbe rohanni![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
megyerikrisz #23858 üzenetére
néha már annyi is segít, ha nyom az ember a menü alól egy gyári adatok visszaállítását.
remélem csak szoftveres volt a hiba esetedben is.
nincs mit! -
kali
legenda
válasz
Gery1987 #23867 üzenetére
az odin csak akkor csinálja tiszta alapról, ha a re-partition kipipálásra kerül, de az meg csak akkor megengedett, ha több állományból (pit...stb is) áll a firmware, szolgáltatósnál ez viszont nem jellemző, csak pda állományos felhúzáskor az odin is csak ráfrissít, ezért lehetséges, hogy aki nem csinál gyári visszaállítást előtte, annak utána minden korábbi beállítás...stb megmarad, de még így is jobb mint a kies vagy (f)ota frissítés.
-
kali
legenda
válasz
Simba86 #23975 üzenetére
én például nem karcolászom össze a telefonjaimat fólia nélkül sem, még a legkényesebbeket (például iphone 4s) is sikerült kifogástalan állapotban eladni bő 1 éves használat után, de fóliát semmi pénzért nem tettem volna rá!
több galaxy is volt korábban (sgs2, sgs), azokon sem volt fólia, inkább maradjon a használhatósági élmény, és vigyázok rá.
most sincs fólia a galaxy s4 telefonomon, és a párom s advance telefonja szintúgy csupasz, nincs az a minőségi fólia, ami ne korlátozná valamennyire a látványt és/vagy használatot.
nem mondom, hogy senki ne használjon fóliát, de nem csak azzal lehet kifogástalan állapotban megőrizni a telefont. -
kali
legenda
válasz
András1980 #24029 üzenetére
szia,
belakás előtt javasolt a gyári állapot visszaállítása - még akkor is, ha papíron nullás rendszerrel kapod.
takarékos mód bekapcsolva? -
kali
legenda
válasz
Csabi1984 #24089 üzenetére
akkor csak szoftveres hiba lesz, annak a lokalizáláshoz pedig ismerni kellene a szoftveres környezetet, a firmware verzióját, az elvégzett módosításokat; eltérő kernel, utólag telepített alkalmazások, főként video lejátszó(k), ami(k) kodeket...stb telepít(enek), mert sok hibalehetőség van.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Csabi1984 #24092 üzenetére
melyik firmware verzió? mert írtál korábban t-mobile és független verziót is.
már az sem feltétlenül okés, ha a szolgáltatós alapra ráfrissítettél egy függetlent, emiatt is lehetnek problémák.
lehet, hogy kellene egy teljes visszaállítás, akár a firmware tiszta alapra történő felhúzásával. -
kali
legenda
válasz
Csabi1984 #24094 üzenetére
végszükség esetén nyomj egy gyári állapotra visszaállítást, és próbáld ki úgy, ha úgy már nem jelentkezik a hiba, akkor csak szoftveres volt.
revis; szia,
a frissítés után is volt visszaállítás a gyári állapotra?
memóriakártyára történt a mentés, vagy a telefon saját memóriájára?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
primera1 #24097 üzenetére
szia,
csc charger/select, de módosított firmware verziók alatt nem feltétlenül működnek, gyártói firmware kell, root szükségeltethet, illetve olyan (multi) csc kell, ami tartalmazza a beállítani kívánt product code azonosítót.
végszükség esetén 2 + 1 állományos magyar firmware re-partition kipipőálással felhúz, megfelelő módosításokkal a kívánt (hex?) product code beállít, de utána már csak olyan frissítés eszközölhető, ami tartalmazza adott product code értéket, különben ismét módosulni fog.kali; azt nem is neked írtam.
nonolada1; nem rossz, ha a megfelelő firmware verzió van rajta, az elvárható legjobb módon telepítve, a kies nem fontos, illetve az usb illesztés oprendszer függvénye.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
nonolada1 #24101 üzenetére
csak usb illesztés kell, külön alkalmazás nem kötelező.
primera1; csc select? azért írtam a "/" jellel, mert olyan alkalmazás is van külön.
végszükség esetén vissza a 2 + 1 állományos firmware által, re-partition kipipálással vissza gb alá, ott működik a *#272*imei# kód, úgy megfelelő product code beállít, és arra olyan jb fel, amiben megtalálható adott product code.
nggabi jóvoltából minden szükséges állomány és leírás megtalálható itt; linkrevis; akkor a memóriakártya is lehet a hiba forrása, próba másikkal, vagy a telefon saját memóriájára történő mentéssel.
a 100 megabyte nem a szabad ram? az nem azonos a belső memóriával![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Csabi1984 #24112 üzenetére
igen, de az sem mindegy, hogy melyik samsung szervizbe adod le, nem mindegyik gyorsszerviz, és gondolom nem mindegy, hogy órák, napok vagy hetek alatt lesz kész!?!?
itt keress; link
illetve a garis futár is gyors, my samsung regisztráció, ott díjmentes futár megrendelése házhoz, elviszi, lehetőség szerint egy munkanapon belül javítják, addig kapsz cserés telefont, és vissza is viszi a javított telefont.
tapasztalat; a bp. VI. ker. aradi utcai samsung szervizben nem tudtak javítani egy telefont, beküldték a központi szervizbe - telemax -, és így közel 2 hétig tartott a folyamat.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Kroni1 #24125 üzenetére
a feleségemet mindig az s advance telefonja ébreszti a hét 5 munkanapján, és gb majd egy ideje jb alatt sem maradt el soha, mind a két firmware verzió t-mobile.
Csabi1984; mondtak már neked mindent, de ha kamera hiba lenne, akkor a youtube videók lejátszásakor nem jelentkezhetne, amennyiben meg a kijelző hibás, úgy nem csak a videók megjelenítése alatt mutatkozna a probléma...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
nem léptem én sehová, főzött firmware verziókat korábban sem használtam - sgs, sgs2...stb -, most s4 alatt sem teszem, a root sem mindig - illetve inkább folyamatosan - szükséges számomra, és a párom sgsa telefonján sincs ez másként, de attól még élek néha "tisztességtelen" módszerekkel, pillanatnyilag független xeh firmware verzió van a t-mobile telefonomon, és ehhez kellett root, csc changer, triangle away...stb, hogy minden a megfelelő állapotba kerüljön, de a nyomokat mindig eltüntetem, és utána tiszta rendszert használok.
sokan nem is tudják, hogy mit és hol kell nézni a telefon szoftveres előéletében, pedig nem csak és kizárólag a számláló lehet árulkodó jel, nem véletlenül dokumentál és fényképes annyit a telefonon különböző kódok beírását követően például a házhoz kivonuló szervizes - bár ez nem az s advance kategória -, de a szervizben a többi telefont is nézik ilyen módokon.
más kérdés, hogy nem mindig foglalkoznak vele, de mindennek nyoma van! -
kali
legenda
válasz
Crymic #24292 üzenetére
szia,
elég rákeresned/célirányosan visszaolvasnod a témában, nem az új firmware verzióval van baj, hanem azzal, ahogy frissítettél!
gyári beállítások visszaállítása, frissítés, gyári beállítások visszaállítása, és így talán kies által sem lesz annyi probléma, de a biztos az, ha a leírt módon odin által lesz eszközölve a frissítés, minden szükséges infó megtalálható a téma összefoglalójában, csak azt kell lenyitni. -
kali
legenda
válasz
Real Ghoost #24300 üzenetére
a szolgáltató küldi a gyártói szervizbe a készüléket, nincs mit elsumákolniuk.
nem lehet, hogy régebbi sim kártyákkal volt probléma? mert azokat sok telefon nem szereti!
amennyiben csak ilyen hibávan volt beküldve, és kipróbálták sim kártyákkal, ha nem jelentkezett a hiba, akkor nem feltétlenül állnak neki frissíteni, hiszen nincs - szoftveres - hiba.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Real Ghoost #24302 üzenetére
az akkumulátor nem mozdul ki?
próbáld megtisztítani az akkumulátor érintkezőit, és a telefonban ahhoz kapcsolódó lamellákat is.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Kívül-belül a már meglévő Galaxy modellek elemeiből építkezik az S Advance, ami kellemes készülék, csak nem biztos, hogy szükség van rá.
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Samsung Galaxy S Advance
Operációs rendszer
Android 2.3.6, 4.1.2
Jelly Bean?
Hivatalosan elérhető a Telenor és a T-Mobile szolgáltatóknál.
Megjelenítés, kijelző
4”-es Super AMOLEd érintőkijelző, 480x800 képpont, kapacitív, 16 millió szín
Processzor
1 GHz-es kétmagos, NovaThor U8500
Memória
768 MB RAM, 8 GB belső tárhely (a felhasználható tárhely ennél kisebb), a memória legfeljebb 32 GB-os microSD memóriakártyával bővíthető
Egyéb
Bluetooth 3.0, 3,5 mm sztereó jack csatlakozó, microUSB 2.0, G-szenzor, közelségérzékelő, környezeti fényérzékelő, Facebook, Twitter, YouTube, Google Play
- Apple iPhone 13 Pro Max 256GB
- Eladó iPhone 15 Pro 256GB - Blue (kék) Titanium
- Motorola Edge 50 Ultra 16/1024GB, Fa hátlapos, újszerű, 2 év gyári garanciával, eladó!
- Iphone 13 128GB független, nagyon szép mélyzöld, 2026. januárig garanciás
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.