- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Friss infó
A Samsung hazai ügyfélszolgálatán megerősítették az újabb visszahívást. Ahol vásároltuk a készüléket, ott kell jelentkezni és jelezni a pénzvisszafizetési igényt a készülék visszaszolgáltatása mellett.
A tartozékokat is vissza kell juttani a vásárlás helyszínére és ott igényleni a visszavásárlást!
A készüléket peddig ki kell kapcsolni addig is! Ezt külön leírták. Amennyiben a forgalmazó nem kellően partner ebben, azt jelezni kell a Samsung ügyfélszolgálatán!