- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Magisk
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy A3 tudnivalók!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Farkas82
tag
válasz RaveForce #48 üzenetére
Mindig felidegesítemmagam, ha valaki a samsung servízre, illetve minőségre mint előnyre hivatkozik. Történetem s4 gyel: gyárilag csíkos volt a kijelző, nembaj majd szerviz: elsőre elismerték, kicserélték a kijelzőt, ugyanolyan maradt, másodjára el sem ismerték, harmadjára látják, de nem tudják megjavítani, vigyem el bécsbe, ausztriai, a samsung központba, természetesen saját költségen, és ha szerencsém van kicserélik. 2 hónapon belül elromlott még a wifi, és a mikrofon.