Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Met

    nagyúr

    Én úgy gondolom hogy korrekten járt el az eladó. Korábban írták hogy nem feltétlenül kell vízbe dobni a készüléket ahhoz hogy "beázást" produkáljon és mivel a működésében nem okozott problémát nem kizárt hogy tényleg nem ázott be és/vagy az eladó nem tudott róla.
    Indíthatott volna azzal hogy a vevőnél ázott be és nem adja vissza a pénzt.

    Az útiköltség megfizetése meg kicsit nevetséges, valaki vesz valamit online és visszaküldi az eladónak nem fizetik vissza a postaköltséget a vevőnek. Akkor is ha hibás a termék és javítani kell vagy csak eláll a vásárlástól indok nélkül.
    Ha én lennék a vevő helyében örülnék hogy a 160k-t vissza kaptam. Igen, tényleg örülnék annak nem csak azért mondom mert nem velem esett meg...

    "If in doubt, flat out!" Colin McRae

Aktív témák