- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
őstag
Őszintén egy dolog szöget ütött a fejembe: garanciánál mégis miért ragaszkodik minden cég/bolt/kisker a papírhoz? Ha leesett a kamionról/lopott, nincs benne egyik bolt/cég rendszerében sem, hogy eladva. Ergó nincs rá bolti gari. Szériaszám van ugye a világon. Ha meg el lett adva BÁRKINEK (nagyker, kisker, vevő, Jóska a szomszédból) akkor elvileg van nyoma, nem? Másrészt a termék létezik, legyártották, saját száma van, tehát nyomon követhető. Gondolom én. Tehát garanciázható, ha van nyoma annak, hogy valaki megvette. Lánc esetén a legutolsó vevő vásárlásától.
Itt a bibi: a gyakorlatban nem ez történik.
Rövid sztori: boltból hdd megvéve ajánlás alapján, gyári 2 év gari. Béna voltam, nem néztem meg a boltban (webshop) alaposan, megjött, kibontom, egy év gari. No problem, beregisztrálom: Igen ám, meglepi, nem lehet. Kapcsolat a bolttal felvéve: nem tudják adni a második évet, ennyit vállalnak, slussz. Gyártó szervizével felvéve kapcsolat: ezt a hdd-t csak a bolton kersztül tudom gariztatni, nem tudok mit tenni, egy év, ennyi. Fogtam, visszaküldtem, pénz vissza, buktam a postát.
Kérdem én: miért nem úgy működik a gyártóknál/boltoknál a gari, hogy bemegy Józsi, fogja a cuccot, elromlott, utánanéznek hol/kinél lett véve, majd a hatáskörnek. Ha az övék, gariztaják, ha nem, elküldik az emberkét. Ha Józsi második tulaj, az első tulaj vett új cuccot/kiszállt, tehát bevétel nincs rajta bukva. ha lopta, nincs nyoma, tehát nincs gari. Ha vette valahonnan, akkor van nyoma, van gari. Tehát fizetve lett a gyártótól lefelé valahol, mindenki profitált, gari él. Ez így miért nem jó? Vagy nagyon fontos, hogy én, Pista vagyok az első és utolsó tulaj, ha nem nálam romlik el, mossák kezeiket?
Kicsit hosszú lett, de ez a garancia dolog alapvetően bűzlik ha boltról, ha magánemberről van szó. Legalábbis itthon.Szakmai kérdések csak a fórumban...
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest