- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Saccco
nagyúr
-
Kansas
addikt
A legközelebb ez jutott a fent említett teszt-felálláshoz, és hát nem a DLSS nyer(NV vs. NV):
It's Over, DLSS is Dead: New Nvidia Sharpening Filter TestedOK, ez még a DLSS v1-ről szól, és a DLSS2 ennél azért jobb, kérdés, elegendő mértékben-e? Valamiért senkinek nem akaródzik igazából összehasonlítani a kettőt direktben.
p.s. ha valaki tud jó tesztet, megköszönöm a linket hozzá...Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
arn
félisten
szerinted nem lenne nekik egyszerubb egy filtert hasznalni, mint szerveren treningezni? vagy lassu, vagy nem jo az eredmeny, vagy mindketto - az amdnek mar reg lenne ra megoldasa, ha ez olyan egyszeru dolog lenne. majd meglatjuk az ms fele szabvany milyen lesz a dlssel osszevetve.
a nativ rendereles egy bizonyos felbontas felett eleg felesleges luxus mozgo kepnel.facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
most megneztem a controlban - nekem annyira nem tetszik, fura, hogy eloszor vmi pixeles dolgot mutat, aztan minel tobbet forgolodsz azon a helyen, egyre elesit. a szoveges texturakon latszik leginkabb.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
félisten
Élesítés/ sharpening van Nvidának is, az nem ugyan az hogy egy 4 K-s monitoron 1440P/ 1080P kimeneti jellel játszol attól hogy textúrákat kiélesíted. DLSS mellé is aktiválhatod az élesítő szűrőket míg RIS mellé nincs egyelőre DLSS..
nem mintha annyira oda lennék bármelyik megoldásért, de ezt már lefutattuk párszor veled több topikban. Nem. a Metro teszt már nem aktuális.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Mivel nem igazán próbáltad gondolom én, vagy javítsd ki -ez nem igazán nézőpont kérdése
Én próbáltam sharpening filterrel az 1080 P-s felbontást a monitoromon. Tavaly 5700 kártyával is most meg 2070 nel ugyan azon a monitoron.
Zavaró volt és sokszor ingadozást kiakadást tapasztaltam az adaptiv syncben nvidiánál, és eltorzulást a képen főleg 32 " monitoron mint az enyém AMD nél.
Észrevehető volt hogy kisebb felbontáson van kitérítve a kép a sharpening pedig zavaró volt többször, mind Nvidia mind AMD kártyán, nem igazán tartom jó megoldásnak egyiket sem egyik gyártónál sem.
DLSS sima nem igazán tűnt fel hogy aktiválva van, biztos találtam volna észrevehető hibákat,de az amiket a tesztekben látsz álló képeken 200-400x zoommal nem adja vissza azt amit tapasztalsz játék közben, mert az kb észrevehetetlen. Számomra vállalhatóbb mint egy 1440P-s monitoron 1080 P ben játszani. Ettől függetlenül zavart amikor aktiválva volt az is.
Az élesítő filtereket beaktiválva a DLSS mellé viszont már nem igazán lehetne észreveni semmit ha jó lenne a megvalósítás.De mint írtam sokszor természetellenes színek és bántó a textúrák szélein az élesítésből adódó kontúr gyors mozgásnál. Nem tudom ezt megfogalmazni igazán. Majd írok egy logout bejegyzést erről.
Én a natívban hiszek továbbra is az biztos, maximum a raytracing miatt áldozom fel magam a DLSS / Direct ML oltárán mert a 2070 már - remélem- kevés lesz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
devast
addikt
DLSS-el nincs semmi baj, legalábbis a 2.0-tól felfele nincs. A minősége szinte kizárólag az implementációtól függ, hogy az engine minden a képernyőn mozgó objektum motion vektorát pontosan átadja a dlss-nek. Ahol ez nem történik meg lásd pl Death Strending-ben vannak néhol ilyen anomáliák ott bizony nem lesz jó. De csodák nincsenek, AMD is szinte 100% hasonló irányba fog elmenni, mert csak a kész képkocka adataiból felskálázni jó minőségben gyorsan nem lehet. Másrészt ha meglesz az erő ahhoz, hogy natív felbontásban lehessen renderelni rt-t, a dlss akkor is nagyon jó lesz mert sokkal jobb minőséget produkál mint egy jobb TAA implementáció.
[ Szerkesztve ]
-
arn
félisten
barhol hasznalhato, ahol kelloen nagy a kepernyo felbontasa, es tobb fps kell. szvsz ez a jovo... pl 4k vagy 8k kijelzokon nativ renderelni egy gyorsan mozgo vmit totalisan felesleges. finomodni fog, es jo lesz ez.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
arn
félisten
-
R3laX
addikt
Kénytelenek lesznek kicsit normalizálódni az árak, miután a készletek is rendben lesznek. Nekem PL 5700XT-ről egyáltalán nem érné meg 6700XT-re váltani, legalábbis tiszta teljesítményt nézve elenyésző különbség lesz. Szerintem nem is lehet túl sok árbeli különbség közöttük (talán R9 390 vs RX 480 story). 6800 lesz megcélozva egyszer...
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Nincs itt semmi csúsztatás. A csúcs kartyák alapján lehet meghatározni, hogy mire képesek egymás ellen a gyártók. Az AMD mindig késve hozta a kártyáit, ismerve az NV kártyák teljesítményét be tudták úgy lőni az alsóbb kategóriás kártyáik teljesítményét és árát, hogy versenyképesek legyenek. Vegyük az 1060-ast (6GB), annak a párja a 480 volt, de jelenleg az 580-al van párban. A Vega56/64 kb. 15 hónappal később jelent meg, mint az 1070/1080. A Vega56 erősebb volt, mint az 1070, a Vega 64 pedig egálban volt/van az 1080-al. Az pedig eléggé önkényes, hogy az 5700XT-t a 2070 párjának tekinted. Ahogy a Vega 64 az 1080-al volt egálban , úgy az 5700XT-nek is a 2080-al kellett volna versenyeznie. Azt hogy RT alatt mire lesznek a jövőben a jelenlegi kártyák elegek, nem tudni. Valószínűleg kevesek lesznek. Egy biztos, jelenleg az Ampere jól muzsikál RT-ben és raszterben is. Az AMD pedig raszterban jó, RT-ben kevésbé.
-
-
FLATRONW
őstag
Semmi szalmabáb érvelés nincs ebben, egyszerű tények. Az AMD nem tudott erősebb kártyát kiadni, igy nem is árazhatott magasan. A Veganal ment a poor Volta, igy egyértelműen egy 1080Ti-től erősebb GPU-t akartak kiadni, nem jött össze.
Egyébként én itt veled befejeztem, mert eléggé személyeskedő a stílusod. Utasítgatsz, meg sértegetsz.