Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    "Ez a kisautó a legoptimálisabb esetben is 8,5 milliós, de a többség számára inkább még drágább: nem kevés pénz ez egy ilyen kategóriás kocsiért, és bár az üzemanyagon és adókon, egyéb költségeken sok pénzt spórolhat gazdájának, nagy kérdés, hogy mikorra adja ki a matek, ha a szintén jól fogyasztó benzines változatokkal mérjük össze, amiket 4,3-5 millióért már mindenféle támogatás nélkül el lehet hozni."

    8,5 misi de inkább 10, a benzines meg 5.
    Tehát 1 e208 = 2 208... ja és a nagy 5008 esetén pedig 1 e208 = 1 5008
    Így ránézésre nem igazán tűnik jó dealnek ez se


    "Mindenesetre nem vagyunk meglepődve azon, hogy a Peugeot 208 következő generációja már csak elektromos változatban érkezik, hiszen ha egy ilyen autó reális felhasználási körülményeit vizsgáljuk, sokkal többet ad a városi fürgeség, a lokális emissziómentesség és a csendes suhanás, mint amit a végtelenbe nyújtható hatótáv jelent a belsőégésű változat mellett, ha a kezdeti költségeket félretesszük."

    Vajon tényleg megéri a dupla ár ezt? ha a kezdeti költségeket félretesszük... jó lenne, de nem lehet félretenni, azt is elkérik sajna..

    "Nagyon hangulatos, érdekes, aranyos autó, és bár a fogyasztása nem feltétlenül kategóriabajnok, sőt, egyéb komoly hibáját nem tapasztaltuk a teszthét során, és a szoftver lefagyása, megállása sem fordult elő, amit szintén fejlődésként élhetünk meg. Mindazonáltal az infotainment rendszerre logikai és élmény-oldalról van még hova fejleszteni."

    Ennek alapnak kéne lennie, nem "fejlődésnek".. de persze értem, az az opel elég nagy ptsd lehet

Új hozzászólás Aktív témák