Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Fred23 #6 üzenetére

    "Vagy csak az a lényeg, hogy legyen az alján egy CORE i9 inside matrica?"
    Igen, de szerintem ez elso sorban nem az apple (es az osszes tobbi gyarto) hibaja. Szvsz amig a fizetokepes userek baromsagot varnak el, addig baromsagot fognak kapni. Az megint egy masik dolog, hogy ebben az apple abszolut az elen jar, de szerintem a tobbi gyarto se jobb, csak lassabb.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Apollyon #96 üzenetére

    Szerintem ez konkretan soha nem fog megtortenni.
    Mint ahogy a "fenyes" 1366*768 felbontasu kijelzonek is 10 evvel ez elott kellett volna kihalnia mindenbol, ami nagyobb, mint 10", megis a mai napig kb a leggyakoribb felbontas/kijelzotipus.

    A problema az, hogy ma mar a laptop a mainstream, akkor is azt veszik az emberek, ha az egesz eleteben annyit lesz mozgatva, hogy meg van emelve portorleskor. Innentol kezdve pedig az van, hogy a vasarlok 99%-nak fingja nincs, mit vesz. Mindegy, mennyiert veszi. Sokszor meg azoknak sem, akik amugy az informatika mas teruletein jaratosak.

    Ezekhez az emberekhez nem jutnak el ezek a hirek, igy igazabol egy ceg se fogja emiatt megutni a bokajat, a lenyeg tovabbra is az lesz, hogy szepen csillogjon a plazaban, es minel nagyobb szamokat lehessen rairni. :(

    Persze ez nem csak az apple-re igaz, hanem ugy kb minden gyartora, talan meg a fujitsu tartja magat, az also kategoriakban is kinal hasznalhato (igaz, nem konnyu, kicsi, csillvilli) laptopokat, jo billentyuzettel, kijelzovel, hutessel, fasza fostalicska muanyag hazban.

    Tegyuk hozza, hogy a brutalis ara miatt talan erre a konkret gepre ez nem lesz igaz, mert azert mielott kozel 7000 dollart kiadnanak, meg a hanyatlo nyugaton is gugliznak egyet (altalaban).