- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Az árnyékok sokkalta lágyabbak, persze ez a textúrák minőségén amire vetül ez nem hoz sokat. De ugrálás közben kb.: csak annyi gyakorlati hatása van, hogy nem villog a fény/árnyék közti váltásnál a karakter háta, így talán az RTX-nél kevésbé zavaró ill. vonja el a figyelmet, de a +20 FPS+villogás és az "RTX" közül, én sem tudom eldönteni, hogy melyik a szerencsésebb.
Részemről keresnék inkább egy low-quality shadow beállítást, ami nem ad ilyen éles körvonalakat, ezzel megszűnik a villogás, ráadásul mindkét a videón látott megoldásnál jóval kevesebb frame time-ot eszik, és több fps-t ad.
[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
válasz Dr. Akula #325 üzenetére
A 4K erősen terjedőben van, de még hosszú évek kellenek ahhoz, hogy az FHD sorsára jusson és általánosan elterjedt, olcsón-könnyen hajtható felbontássá valljon. Szóval amit te állítasz az az, hogy már oda értünk, amit én állítok az meg az, hogy még csak javában oda fele tartunk.
A 980 nem a legjobb példa, mert alacsonyan van a GPU órajele, ha még alacsony felbontáson, CPU limittel is játszanál vele, akkor is arányosan hosszabb ideig számol 1db frame-t, mint egy "modernebb" magasabb órajelű GPU. Így ha valaki úgy látja, hogy fele akkora GPU render idővel jobban játszható lenne a játék, annak érdemes - akár FHD-ra - "új" gpu-t vennie a helyébe.
Ez a FHD 200 fps úszik a microlag-ban, nincs mögötte a "minőség", 4K-ban - igaz nem ennyire látványosan - , de ugyan úgy kilóg a lóláb.
Ha otthon, játék közben ezt tapasztalnám, akkor én is feltehetően utálnám a világot, de leginkább az alacsony felbontást+magas FPS-t.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen