- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thboxx
aktív tag
válasz Pro Koryak #25 üzenetére
Dízelhez képest nem dupla. Még a benzineshez sem. Meg kell várni míg újra leaz rábtámogatás. Amúgy ha már felhoztad, a dízel is drágább,mint a benzines. Az mikor is térül meg? Ilyan gázolajárak mellett... Plusz adblue, koromszűrő tisztítás,majd csere,a legolcsóbb gázolaj miatt 5 év múlva az érzékeny befecskendezőrendszer felújítása... stb. Ezek egyike sincs egy elektromosba. Kvázi nulla a szervizköltsége. Nekem 67e volt márkaszervizbe az 5000km-t megtett 1 éves autóm. Alig ment valamit. De le kellett szervizelni,mert ugrik a gari. Elektromosnál mennyi lehet ez? 10-15? Átnézik, fék,gumi jó... mehet. Egy autót nem megvenni nagy szám,hanem fenntartani normálisan. Ebben ver nagyon sokat az elektromos a többire. Az én használati módom mellett. 10 év alatt 60e km lökök az autóba. De ha 16 menne bele éves szinten, az is 160 tíz év múlva. Ennyi garit általában szoktak vállalni az akkuk kapacitására. 10 évig meg nem sokan tartanak meg egy autót...
Ha már veszem a fáradtságot, és értékellek a kötött üzlet után, úgy te is tedd ezt meg!