Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ShiberMonkey

    senior tag

    válasz Essentials #12 üzenetére

    Én nem éppen arra gondoltam hogy balul sült el a szervíz vagy nem kapott (a legtöbb estetben nem megfelelő használatból eredő hiba miatt) új készüléket a vevő hanem arról hogy hogyan privatizálják a szerelést és lehetetlenítik el azt hogy szervízbe csináltássam meg az adott készüléket (Louis Rossman videoit nézd meg nyugodtan ) közben pedig sokszor túláraznak és dezinformálják a vásárlót a szervizek (jack csatlakozó cserére egy szervíz 50$-os árat mond még az Apple szervíz 200$os cserére hivatkozik mert szerintük nem lehet csak a jack modult cserélni 6s esetében). Na meg a Mac szervizelése is megér egy misét meg hogy milyen súlyos tervezési hibáik vannak.
    De ez tényleg nem lenne probléma hogyha bevihetném ezeket a cuccokat egy szervízbe vagy rendelhetnék hozzá cuccokat hogy megjavítsam, de lassan ezt tényleg ellehetetleníti az Apple és ha ezt kombózzuk a baromi drága szervízdíjjal és egyéb apróságokkal akkor ez több mint aggasztó.

  • #30610944

    törölt tag

    válasz Essentials #12 üzenetére

    Nekem egyetlen egyszer volt gondom telefonnal. Bevittem az Apple Store-ba, az Apple polos csavo akinel en tobbet tudtam barmirol ranezett es hozott egy ujat. A home gomb-bal volt amugy problemam. Nagyobb lyukat vagtak ki az elolapbol neki mint maga a gomb es igy lotyogott es beszorult oda a por. Mondanom sem kell ezt sok ember eszre sem vette de en minden sz@rt kiszurok, minden aprosagot. Es ilyen apro dolognal siman mondhatta volna hagyd itt azt megcsinaljuk, de inkabb adott egy ujat. Meg AppleCare-em sem volt. Szoval nalam pozitiv volt ez a problema megoldas.

Új hozzászólás Aktív témák