Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • malor

    aktív tag

    válasz Rubie #1196 üzenetére

    Szia Rubie!

    Igen, ez a probléma több N9-est is érinthet. Valószínüleg sokan nem nagyon nézegetik a telefont sötét környezetben. Én is észrevettem vásárlás után 2 nappal. A témát átbeszéltük a Nokia Support Discussions-ben. Önszorgalomból lett belőle egy angol nyelvű cikk is.

    Először nagyon furán néztek rám a Váci úti Nokia Care-ben. Azt hitték csak viccelek. Ők pl. szó nélkül kicserélték a kijelzőt először, de ez nem segített. Utána beküldték a Központi Szervízbe, de onnan visszaküldték, hogy nincs baja. Akkor írtam/panaszt tettem az online Ügyfélszolgálatnál, akik kérték, hogy küldjem vissza a Központi Szervízbe. A Nokia Care-ben egyébként látták a hibát. A Központi Szervíz végül megint kijelzőt cserélt és egy szenzort. Meg van róla a report, ha érdekelne pontosan. A hiba teljesen megszűnt ezekután. Igaz ez közel 1 hónapba került. A Telenor nem tudott vele mit kezdeni, mert a probléma túl speciális volt nekik, küldött egyenesen a Nokia-hoz. Ahol persze pislogtak, de végül megoldották, és ez a lényeg.

    Neked szerintem gyorsabb lesz, mert most már ismerik a problémát :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák