Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    válasz Fiery #29 üzenetére

    De el"OFF"ult ez a topic, de nem bírom ki, hogy ne szóljak hozzá.

    A Lexus valóban nincs MÉG ott, ahol az Audi, Mercedes vagy BMW, de nem árt tudni, hogy a Lexus jelenleg kis hazánkban valamint Európában a technikára fogékony fiatalabb manager-nemzedék autója. Belőlük lesz 10-20 év múlva a presztizsautók vásárlóinak a gerinchada. Emlékszem, hogy 8-10 éve az volt a Mercedes legfőbb törekvése, hogy a vásárlók átlagéletkora lemenjen 55-ről 52 évre, mert csökken a piacuk jövője - noha azt tapasztalták, hogy egyre több autót adnak el.
    Nagyon sok összetevőből áll ez a szegmens, de az biztosan nem véletlen, hogy a német hármas legfőbb riválisának már évek óta a Lexust tartják (nem pedig pl az OpelSaabot).

    A német hármas egyébként nem azért ad akkora motorkínálatot, mert ezzel lehet kifejezni a presztízst, hanem mert nekik ebből a szegmensből kell megélniük. Ők is szívesebben használnának csak 2-3 motort egy-egy szériába, de ők nem tehetik meg, mert akkor drasztikusan csökkenne az eladásuk. (Mit gondolsz, miért jelentek meg olyan autók, mint A2, A3, A-klasse; 1-es és 3-as compact sorozat...)

    Szóval sokat tudnak a német prémiumok, nem is lesznek egyhamar letaszítva a trónról, de most már nekik is követniük kell a kicsik által diktált trendeket (pl "zöldebb" autók). Ahogy egy R8 soha nem lesz olyan, mint egy Porsche, ettől függetlenül a Porsche-nak tartania kell a lépést az R8-cal. (Csak egy példa: egyik ismerősöm már előfizetett egy R8-ra, bár van egy Porsche a garázsban, ami meg is marad, mert kell egy olyan is. DE új autó mégiscsak Audi lesz.)

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák