Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    Szerintem túl korai nagy jelentőséget adni ennek a felmérésnek, lévén hogy még nem elég kifinomultak a rendszerek. Teli zöld lámpás kereszteződésénél láttam, hogy iszonyat bizonytalan tud lenni egy ilyen autó még. Ha a telefonomat nyomkodnám, nem nézném az utat és csinálna ilyeneket, a frászt hozná rám...

    Pl.: Figyelembe veszi a szemközti sofőr tekintetét? A környező autók várható haladási irányát/lendületét? (a KRESZ is megfogalmazza, hogy előre kiszámíthatóan kell közlekedni) A kerekek szögéből következtethető kormányállást, és így, hogy várhatóan merre szeretne menni? Autók irányjelzése? (És ha tévesen "beragadt" az irányjelzés?) etc... Vagy mondjunk bizonyos nációk közlekedési morálját, kultúrálját figyelembe veszi? Mire eljutunk egy városban is használható autonóm autóig, ahol ráadsul a jogi felelős az autó karbantartója és gyártója lesz (nem az autóban utazó) addigra unokáim vagy dédunokáim lesznek. :DDD Amíg nem vállal felelősséget az esetleges balesetek után egy autómárka és márkaszervize addig miről beszélünk? Legfeljebb vezetéssegédletekről beszélhetünk, ugyan úgy, mint mondjunk az évtizedes öregségű ABS esetében.

    [ Szerkesztve ]

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák