- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
-
Fall-N
veterán
válasz GoldhandRent #49 üzenetére
Kell a csengő alá gumi, mint amit a kerékpáros lámpákhoz adnak. Ott sem véletlen van.
-
Fall-N
veterán
Városi közlekedésre lehet simán ennyi pénzért értelmes biciklit építeni, én is így tettem. Akár MTB vázra (ahogy én) vagy akár trekking/fixi váz + Nexus 3 agyváltó. Ínyenceknek akár plusz pénzért Gates szíjhajtás.
Terepre kell drágább bicikli, elektromos dolgokért meg fizesse meg a felárat, akinek nem elég jó a kondija az analóghoz.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Még mindíg ezek a sztereotípiák, hogy a villanybringa = lustaság, kondícióhiány. Ha van 300W saját erőd, azt mindkét bringával le tudod adni. Csak a villany hozzátesz még 300 -at, amitől sokkal intenzívebb lesz az élmény. Olyan dolgokra is figyelni kell, amikre analógon nem. Pl. bizonyos emelkedőnél az analógról leszállsz és tolod. A villanynál meg egyensúlyozol a hanyattesés és az elkaparás között.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
tothl
addikt
válasz rednifegnar #100 üzenetére
Ne nekem mondd, hanem a sok majomnak aki nem képes erre.
-
kchris78
veterán
na igen. kíváncsi lennék sok ember fejére hogy teljesítene ha rajzolnék egy kört a 2-12. kerületben ahol régebben bringaztam : megvan a kondi? Pesti lapos vidék más kategória mint egy 5- néha 15% lejtő vel megtűzdelt kör.. Ilyenkor jön jól a rasegites, ha valaki idősebb nem feltétlenül tesz jót egy akár csak pár perces 180-as pulzus. Nyilván le lehet ilyenkor szállni, de mennyivel jobb érzés azokat is bringán teljesiteni..
-
Somatom
veterán
válasz kchris78 #107 üzenetére
A Kissvábhegy tetején lakok, úgyhogy a hazajutáshoz is mászni kell. Nem szeretek autóval közlekedni a városban, ezért a bringa, vagy a roller a fő közlekedési eszközöm. 50 elmúltam. Megnézném, hány ilyen korú tapossa fel az analógot, a hátán a piacon vásároltakkal. Villany nélkül biztos, hogy nem bringával közlekednék. Sokan itt a fórumon elfelejtik, hogy a bringa nem csak sport, hanem közlekedési eszköz is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
GoldhandRent
őstag
ezzel szvsz semmi gond nincs..
én egyszerűen azt nem tudom értékelni, aki felmegy a hegyre sportolni ilyen 1200 wattos elektromos "rásegítéses" bringákkal. ennyi erővel crossmotorral, vagy e-crossmotorral is mehetne, legalább nem égetné magát.extra infó, hogy egy ilyen egyed a társaival ment fel a hegyre, akiknek sima mezei mtb volt..
-
-
Somatom
veterán
válasz GoldhandRent #109 üzenetére
Nemtom, hogy azzal mit akart sportolni a hegyen. Terepre 1200W sok és nehéz. Ráadásul sanszos, hogy agymotoros, ami a súlyeloszlás szempontjából is katasztrófa. Emelkedőn egyszerűen hanyatt vágja az 1200W. Egy gyári, középmotoros pedelec mountival símán le lehet gyalázni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz kchris78 #111 üzenetére
Ahogy beef írja. A különbségek a nyomatékban vannak (40-80Nm), illetve az olcsóbbak nem nyomatékszenzorosak. A munkába járást, városi közlekedést akarják támogatni, nem a sportolást. Nincs olyan támogatott villanybringa, amit nyugodt szívvel terepre lehetne vinni.
Átlagos, sík, városi körülményekhez én inkább a G30 -at választanám, mint egy támogatott villanybringát.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
kchris78
veterán
Azt olvastam hogy bármilyen pedelec adható ÁFA visszaigényelhető és társasági adó alap csökkentő. A munkavállalónak adható teljesen adó mentes juttatásként akár privát hasznalatra. 2022-es módosítás. Igaz, nem támogatott de adómentes, nekem ez már majdnem olyan mintha támogatott lenne ahhoz képest mintha nettó fizumbol kellene megvenni. (persze ehhez olyan cégnél kell dolgozni ahol foglalkoznak az ilyen egyedi igényekkel)
[ Szerkesztve ]
-
kchris78
veterán
Át tudom érezni. Sok évig a fillér utca tetején laktam. Onnan bicajozni indulni tök jó, kb bárhová megy az ember hazafele külön gratis oda még zárásnak feltekerni . Én még csak 40plusz vagyok de azt már érzem hogy nem magától értetődő dolog hogy hirtelen extrém terhelést nem érzi meg az ember amit egy ilyen kaptató okoz, egy irodai meló mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz kchris78 #114 üzenetére
Az jól hangzik, de sztem az átlagnak egy sportolásra alkalmas e-mtb így is fájdalomküszöb fölött van. Már ha kap egyáltalán, mert ha nem azt veszi, ami épp készleten van, akkor símán várhat rá 1-2 évet. A Covid alatt lecsökkent a gyártó kapacitás, viszont hirtelen megugrott a kereslet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
beef
őstag
válasz kchris78 #114 üzenetére
Hátsó agymotoros kerékpároknál 600 000 Ft-os eladási árig lehet pályázni maximum 100 000 Ft-ra. Középmotoros (nyomatékszenzoros) bringáknál az eladási ár 1 200 000 Ft lehet és 180 000 Ft a támogatási plafon. Az új kiírásban bővítették a pályázók körét, már nem lesz szükség munkaadói igazolás a vásárláshoz, így kismamák, diákok, nyugdíjasok is pályázhatnak a támogatásra.
Az 1.2M az pont a legalja egy össztelós MTB-nél, a Decathlonban is 1 ilyen modell van ami épp belefér és kapható is. Persze hátsó csillapítás nélkül azért van olcsóbban is.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Persze, jó buli lehet egy eBike, de túl drága játékszer. Városban meg szerintem fölösleges. Ha nagyon meredek hegyes város, akkor még talán el tudom képzelni. De rövidtávú közlekedésre városba szerintem fölösleges.
Néztem én is sok videót, terepen jókat lehet vele menni (főleg az S-pedelec), csak jelenleg sajnos az akku technológia miatt még nem elég jók és nagyon sok plusz kilót ad az akku + motor. Egy pár év múlva el tudom képzelni, hogy akár beleintegrálják a vázcsőbe az akksit és a motor is esetleg kisebb és könnyebb lesz. De az is már egy motorkerékpár ára lesz.
De magam részéről nem hoz annyira lázba, kell a kihívás és az izomerővel erőlködés.
[ Szerkesztve ]
-
beef
őstag
Terepre sem kell Speed-pedelec. A plusz kilót bőven rásegíti még a leggyengébb fokozaton is bármelyik.
Most is a vázcsőbe van integrálva az akku. Az összes új modellnél. Csak azok használják a külső akkukat még, ahol 2-3 évvel ezelőtti vázkonstrukciót használnak.
Az ára drága? Az. Bár a nem rásegítéses MTB-m is csak 200eFt-al volt olcsóbb
Izomerő ide is kell. Amíg nem próbáltad nehéz elmondani miért is jó. -
kchris78
veterán
hát igen... még szerencsére nekem van elég kondim hogy opcionális dolog legyen ez a dolog, ha nem látnám hogy kétséges az egyik ügyfelünk akkor megvenném szó nélkül de így egyelőre marad a 20 éves Schwinn-Csepel monti . Így nagyon vigyázni se kell rá. Pedelecek tök jók közlekedésre de vajon egy piacon vagy bárhol mennyire lehet úgy ott hagyni mint egy sima biciklit... Ez stresszelne folyamatosan hogy mikor viszik el?
-
Somatom
veterán
Az előbb megnéztem, az én Meridámnál 8,5Kg -mal nehezebb a villanyos változat az analógnál. Nem mondom, hogy lefelé nem érezni a plusz súlyt, de bőven kárpótol a fölfeléken. A közelemben több pálya is van. Lehet, hogy még kettőt is ereszkednék, ha fel bírnám taposni. Olyankor jól jön a rásegítés.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hericstamas
tag
Kb. 2 éve használom a cikkben szereplő modell közvetlen elődjét 13 km-ről ingázom vele melóba nyáron.
25 km/h-val történő tartós haladást tesz lehetővé. Kerékpáromhoz hasonló módon és helyen használom (úttest jobb oldala és ahol van kerékpárúton, bicajos sisakban).
Nemrégiben találtam egy appot, alias hellobringas. Itt tudtam rá felelősségbiztosítást is kötni, 1500 HUF/év.
Pro: 6,3 Forint oda-vissza az útiköltségem. Kánikulában is jó utazni rajta.
Kontra: Unalmas, monoton egy idő után.
Soha semmilyen balesetközeli dolgot nem éltem át rajta, ellentétben a robogómmal.Az is demokrácia amikor két farkas és egy bárány szavaznak, hogy mi legyen a vacsora. :-)
-
dredjudge84
őstag
válasz hericstamas #123 üzenetére
Mi volt a közvetlen elődje ennek a rollernek?
-
Somatom
veterán
-
hericstamas
tag
válasz dredjudge84 #126 üzenetére
Az előd, ennek ez egyes verziója pár apróságban különbözik csak: az első, hátsó lámpa, a "kormány rögzítő biztonsági pöcök" és a macskaszemek a kormányrúdon. Az első lámpa a régin jobban, nagyobbat világít. A hátsó viszont kisebb volt és kevésbé látszott. A régin a pöcök meg oldalról betolós volt.
Csak onnét tudom, hogy egyik haverom vett egy évre utánam egyet, de már egy picit más volt.
Volt egy külön német piacos is belőle, azt hiszem az kisebb végsebességgel jött ki.
Ha együtt megyünk sebességben semmi különbség nincs.
Talán mintha még a tempómat lett volna más az újon, de az új szoftverrel megoldották.[ Szerkesztve ]
Az is demokrácia amikor két farkas és egy bárány szavaznak, hogy mi legyen a vacsora. :-)
-
dredjudge84
őstag
válasz hericstamas #127 üzenetére
Értem amit mondasz, de ez akkor is g30. Az hogy V1 vagy v2 az már mellékes. Ha majd jön mondjuk a v40, akkor az lesz az utód. Előd nincs.
Ez olyan mint pl router esetében. Csak hogy egy népszerű példát mondjak, tp-link 1043-nd. Ebből van v1-v5 ig, v3-tol felfelé már máshogy néz ki a ház, de attól még ugyan az a típus.
-
Somatom
veterán
válasz dredjudge84 #128 üzenetére
Ha van II, akkor az I az elődmodell. Ha jól tudom, akkor a motorban is van változtatás. A kormány rögzítője is más. Nem tudom, hogy milyen változtatás kell ahhoz, hogy nálad elődmodellnek minősüljön.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz dredjudge84 #130 üzenetére
Azért nem utódmodell, mert a webshopok nem tudnak (vagy nem akarnak) különbséget tenni? Ha megkötöd rá a német biztosítást és szeretnéd felragasztani rá a rendszámot is tartalmazó, igazoló matricát, akkor rájössz, hogy ez nem ugyanaz a modell.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dredjudge84
őstag
És akkor azért utódmodell mert pár alkatrészt cseréltek? Ez komoly? Alapvetően tulajdonságaiban, főbb paramétereiben a kettő egy és ugyanaz, mint ahogy az m365 esetében is mind a három. Sőt ott még volt V1.1 meg 1.2 is, mielőtt kijött a 2-es verzió! Mindegy, szerintem engedjük el.
-
hericstamas
tag
válasz dredjudge84 #132 üzenetére
Akkor az előd alatt - amit használok - az előző G30-as szériát [link] értem, a cikk pedig a "New Generation : Ninebot KickScooter MAX G30E II Powered by Segway"-ről szól. [link]
80 dkg-val nehezebb lett az újabb.
Itt pedig a német verzióról egy video [link][ Szerkesztve ]
Az is demokrácia amikor két farkas és egy bárány szavaznak, hogy mi legyen a vacsora. :-)
-
dredjudge84
őstag
válasz hericstamas #133 üzenetére
Próbáltad már átállitani a régiót rajta? Állítólag ha usa régióra állítjuk, akkor 30-cal megy alapból. Nálam ez nem működik, sőt még a tempomat is elszáll ilyenkor. Cfw-t nem akarok a gari miatt.
-
Icetee
aktív tag
válasz hericstamas #133 üzenetére
Szia!
Én vacilálok hogy az "elődöt vagy az utódot" vegyem meg
Neked hány km van a "régiben" és mit tapasztalsz teljesítmény visszaesésben? Úgy hallottam hogy a "régiből" is van Gen1 és Gen2 motor és az elsőnél elvileg nagyon hamar elkezd visszavenni a teljesítményéből, ahogy merül az akku a másiknál jobban bírja. Te ezt hogy tudod megeresíteni? -
GoldhandRent
őstag
szerintem az a generáció, amiben már a keményebb motor van, nálunk még nem elérhető
ahogy néztem, a kis hátsó lámpás a Facelift előtti, a nagy pedig az utáni
a nagy hátsó lámpásból elvileg van 2 fajta, és nem" Max G30E II" meg a sima "Max G30" a neve. én egy éve direkt a "Max G30E II" vettem, de az még a régi motoros elvilegelég katyvaszos ez a része szvsz
-
-
dredjudge84
őstag
válasz GoldhandRent #136 üzenetére
A rollexes srácok azt mondták, a gen 2-ben már más motor van, mint a simában. Fene se tudja. Az E betű az nem azt jelenti, hogy európai régiós?
-
Somatom
veterán
válasz GoldhandRent #136 üzenetére
A motoron levő számból lehet kideríteni, hogy régi, vagy új. De, ez engem nem érdekel. Jön, megy, teszi a dolgát, ennyi. Tojok rá, hogy régi, vagy új.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Icetee
aktív tag
Igen ez igaz
De mennyire vesz vissza a teljesítményből?
Érdekes dolog, mert én az első generációs Xiaomi M365-el kezdtem. Az olyan volt, hogy 30% alatt már nagyon-nagyon gyenge volt, 15%-nál meg szinte már megállt. Bosszankodtam is, hogy mi a fene értelme van ennek... Aztán használtam egy évig és jött rá egy software frissítés és utána megtáltosodott Akkor 30%-ig elég jól ment aztán egy kicsit vissza vett belőle és egészen 5%-úgy mint mint amikor a 30-at elérte, tök ó volt!
De azt eladtam és váltottam a Pro 2-re amit most is használok. Ez is gyorsulásban (nyomaték?) visszavesz egy kicsit 50% környékétől, de lényegesen 20% körül lehet érezni a különbséget. Szerencsére a végsebességet (25) eléri minden töltöttséggel, csak kicsit lassabban. Azt gondoltam, hogy a G30 a nagyobb akku miatt jobban "használható" de az ismerősöm azt mondta, hogy végsebességben is észreveszi a merülést már egész korán, ami kicsit szomorú.Most fogok kipróbálni egy Navee N65-öt hétvégén, ami elvileg a Xiaomi családból származik. Azt mondta a srác, hogy végig azt a teljesítményt hozza a roller függetlenül a töltöttségi szinttől. Annyira nem tetszik az a roller, de majd ami szeptemberben jelenik meg (Navee S65) az már jobban piszkálja a fantáziámat
-
Somatom
veterán
Kinek, mi a fontos. Nem tudom, hogy 500W bele fog-e férni a készülő jogszabályba. Ha 500 Wattal tud 65Km -t, akkor jó nagy akku lehet benne. Meg, ott a rugózás is. Sztem ez a roller nehéz, mint a sár. Nekem rendszeresen fel kell raknom a kamion felső ágyára, ami cirka 3m magasan van. A G30 is határeset.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dredjudge84
őstag
Én ilyen visszaesést nem tapasztalok szerencsére. Bármekkora is a töltöttségi szint, a 24 km/h mindig megvan. Nyilván ha merül, és 20 százalék alatt van, akkor már kevésbé húz.
A roller amit mutattál hogy érted hogy a xiaomi családból származik? Csak mert a xiaomi rollert is a ninebot gyártja.
-
Icetee
aktív tag
válasz dredjudge84 #141 üzenetére
A 2020-ban Kínában alapított Suzhou Brightway Intelligent Technology Co., Ltd a Xiaomi ökológia lánc tagja. A kutatás-fejlesztésre, valamint az e-robogók és elektromos kerékpárok gyártására és forgalmazására összpontosító vállalat átfogó megoldásokat kínál a termelési kapacitásra és a vállalati működésre, amelyek kulcstényezőként szolgálnak az üzleti életben. A Navee N65 elektromos roller egy több, mint 500.000 dolláros közösségi finanszírozási projekt eredménye.
[ Szerkesztve ]
-
GoldhandRent
őstag
-
Icetee
aktív tag
Persze, ez egyértelmű
Én a Pro 2 rolleremnél se nagyon szoktam lemenni annyira. És akkor csodálkoznak, hogy miért megy csak el 28km-t Lehet ha kicentizném akkor elmennék vele 35-öt is, de elég szar hazarollerezni lábbal egy ilyen géppel Volt hogy 1,5km-t kellett így mennem mert lemerült, nem volt kellemes.Hétvégén volt lehetőségem kipróbálni ezt a csodát. Úgy ment a teszteken, hogy Pro 2/G30 killer Hát nem tudom.... Nem volt olyan rossz, de nem nekem való.
[ Szerkesztve ]
-
Icetee
aktív tag
válasz dredjudge84 #146 üzenetére
Árban hasonló (talán kicsit olcsóbb is), hatótávban azonos de terepen lényegesen jobb.
De még mindig a G30-al szemezek. Nekem a nagy kerekek miatt (olyan mint egy talicska) városban nem túl ideális, meg hát 23Kg.... ami azért elég nehéz!Viszont aki inkább terepen használja, annak parádés. Úgy mentem 25-el a murván meg az emelkedőn mint a golyó. Egy pillanatra sem féltem hogy elborulok. Olyan emelkedőn felment, ahol azt hittem a negyedéig sem jutok. Ott a Pro 2 már az elején letérdelt volna
Elvileg akár 900W-ot is tudhat a motor.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz dredjudge84 #146 üzenetére
Navee N65 500W 48V 12,5Ah Emelkedőn a g30 feltol neki elkapar a kereke 50Wh-val több aksi van benne mint a G30-ba, de sok tapasztalat szoftveresen még nincs vele.
A peak csak beállítás kérdése a G30-az is fel tudod tolni 2Kw-ig
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
szpali
addikt
válasz dredjudge84 #149 üzenetére
Pali csibész teste 90kg, + ruha, táska, egyebek
szóval olyan 95-100kg terheléssel a G30P 65km-e "S" módban, a valóságban 30-35km körül alakul, ami (nekem) városban elégiPhone 13 Pro/Mi13 || MBP M1 Pro 14 || Philips 55OLED805 | Denon X2400 | Wharfedale Diamond 240+220C+220+10.GX || Signum Z28NEL & Bertone Cabrio Z18XE
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...