Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jakekyle

    csendes újonc

    Sziasztok!

    Pár hete megérkezett ez a kis router hozzám is, azonnal fel is ment a suste-OpenWRT-BB-0.8.1, amit ezúton is köszönök. :))
    Nagyon kezdő vagyok a témában. :F Open WRT-t először használok, amit erőm/ időm engedett tájékozódtam a témában, és végig bújtam a fórumot is, de csak nem akar összejönni amiért eredetileg vettem. :W
    Első sorban "NAS"-re kellene, FTP-zni szeretnék vele, külső hálózatból, hogy bárhonnan elérjem. És ez az ahol megakadok. Suste leírásai alapján, eljutok odáig, hogy a USB háttértárat felcsatolom, \mnt-be jelenleg NTFS-re van formázva de próbáltam ext4-gyel is, (szvsz ez itt most lényegtelen.). Megyek szépen sorba a Changelog melletti txt-ken (install, knockd, stb) , beállítom az ftp_readme.txt-nek megfelelően és nem megy. :F Külső hálózatból az Állapot/áttekintés/hálózatnál megjelenő címet megpingelve timeout-ot kapok.
    Belső hálózatban lanon persze a Samba megy látom is az USB-n lévő adatokat, szépen dolgozik. Illetve a miniDLNA-t is be tudtam állítani még egy régi próbálkozásnál, de arra most nincs szükségem, így nem bajlódtam tovább vele.
    Kérdésem az lenne, mit csinálok rosszul? A tűzfalban hiányzik még valamilyen szabály vagy kell még valamilyen install ehhez?
    Teljesen kezdőként, hogyan kellene beállítanom lépésről lépésre a teljesen natúr, szűz suste-OpenWRT-BB-0.8.1. fw-ben, hogy így működjön az FTP? Egyáltalán milyen címet kell meghívnom?
    Elnézést a terjengős és noob kérdésért, de jelenleg a ti szakértelmetekben bízom egyedül.
    Pls Help! :))
    Előre is hálás köszönet a válaszért, akár itt, akár PM. :R

    [ Szerkesztve ]

  • Jakekyle

    csendes újonc

    válasz suste #194 üzenetére

    Köszönöm a gyors választ! :R

    Belülről valóban gond nélkül elérem.