Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rickazoid

    addikt

    válasz _DiEGO_ #36 üzenetére

    A szolgáltatókat szerintem különösebben nem érdeklik ilyen apróságok, mint tátongó biztonsági rés. Én rákérdeztem a Telekomnál, emailben, mert az ügyfélszolgálat hozzászólni nem tudott, és pont pár napja jött a válasz, hogy az eszköz automatikusan frissíti magát, ha egy frissítés elérhető. Semmi "dolgozunk a problémán", semmi "lesz javítás", semmi "már kapcsolatba léptünk a gyártóval és folyamatban van a frissítés", semmi reakció arra, hogy konkrétan ezt a sebezhetőséget hoztam fel, csak "ha lesz valami frissítés, majd megkapod". A routeren, ha minden igaz tavaly februári firmware van, ami azt jelenti, hogy amióta ez a példány nálam van, még nem kapott frissítést.

    [ Szerkesztve ]

    Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

Új hozzászólás Aktív témák