- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Tényleg kiszokták azt felejteni hogy amikor már sokkal több töltő lesz, sokkal nagyobb lesz a hatótáv, sokkal gyorsabb lesz a töltés és ugyanannyi vételára lesz a villany és belsőégésű autóknak (már ha utóbbi kapható lesz, addigra valószínűleg már nem nagyon) akkor ugyanannyiba fog kerülni a két autótípus fenntartása. Ezek a csúnya villanyfanok kihagyják a tényeket ugyebár. 🤡
Még jó hogy nem számolnak MOST jövedéki adóval a villanyfanok amikor MOST nincs rajta jövedéki adó...
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Akkor miért írsz olyat hogy a villanyautósok kihagynak egy olyan dolgot a matekból ami lehet hogy 30 év múlva történik meg?
Attól még hogy csak villanyautó lesz kapható, még rajtuk marad pár millió belsőégésű autó.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Hogy számolnék a teljes járműpark lecserélésére 30 évet?
Még mindig ott tartunk hogy a gonosz állambácsi. Mert meg kell indokolni hogy sz@r a villanyautó, mint egy ovis.
13000db. Igen 13000db elektromos autó van Magyarországon. És te jövedéki adóról beszélsz. Nem lehetne ezt a témát mondjuk elrakni 10-20évre?
Az a kérdés hogy 2030-ra meglesz-e egyáltalán a 100000 darab. Nem 4 millió, csak 100ezer. Mert jelenleg az évi 3000db / évvel nem túl valószínű még ha egy egészséges növekedéssel számolunk is. Akkor mégis milyen hiányzó bevételről beszélsz?
Ki volt az a barom aki kitalálta ezt a jövedéki adót az áramra? És miért kell terjeszteni?
Hiányozni fog bevétel? Majd vetnek ki adót a benzines és dízel autókra.
Ja hogy csak az a cél hogy szapuljuk a villanyautókat. Meg ugye a villanyfanok és a rossz matek tényleg...Na ezek után egy picit ellehetne gondolkodni.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
k-adi
nagyúr
hát de így is alig vesznek még legalábbis még a köv. 5 évben elég biztosan ez a tendencia fog maradni szerintem
majd ráteszik az adót, az tuti, de az nem mostanság lesz, míg kevés villanyos van.. annak növeléséhez meg olcsóbb árak kellenének, a jelenlegi áraknak a fele kb mert, az hogy emelik a benzines/* kocsik árait az egy dolog, de akkor mellé párhuzamosan csökkenteni kéne a villanyosokét az átálláshoz logikusan.. de mintha az "véletlen" elmaradt volna
vagy az a terv, hogy megvetetik horror áron a villanyost és utána pár évre rátolják az adót?
de hogy ON is legyek:
a Tavascan kinézete elég agresszív, nekem így első ránézésre tetszik kívülről-belülről is